Beutyblogtopic XL #7

Is het gebruikelijk om als verre vriendin/kennis/persoon waarmee je al jaren niet spreekt/ex-collega een appje te sturen dan? Lijkt me heel raar om zo’n appje te ontvangen.

41 likes

Vind de foto’s en het beeldje van Serena echt heel mooi!

16 likes

Aaah vriendinnetje van me heeft dit ook laten doen! Echt waanzinnig mooi.

1 like

Ik vind dat ook zo’n mooi aandenken! Echt waardevol, vind het ook echt een stijlvol beeldje. Niet zo’n tokkie gipsbuik. No offence.

15 likes

Ja, ik vind dit echt mooi!

Ben niet zwanger, maar zou dit best van mijn food baby belly willen

50 likes

Heb trouwens wel het Parool gemaild. Absurd dat zelfs het AD inziet dat het niet kan en zij niet.

5 likes

@Oprah @Blush jaaa, echt prachtig! Heb er echt even naar gestaard, hoe mooi het gemaakt was, haha. Heb ook geen problemen met mensen die gipsbuikie willen, denk dat dat misschien ook goedkoper is, maar dit is gewoon een kunstwerkje. :yellow_heart:

@Pantalones haha, als je het geld hebt: waarom niet? :joy:

1 like

Ik zou iemand met wie ik ruzie heb (gehad) echt geen appje sturen voor zoiets. Zou me enorm hypocriet voelen en andersom zou ik van zo’n iemand ook niets hoeven te horen.

In principe zijn ze nu verre collega’s en ‘ooit’ vriendinnen geweest. Als je in het echte leven al die mensen moet gaan feliciteren en appen, blijf je aan de gang.

Of ik ben gewoon antisociaal.

34 likes

Je wilt niet weten… kreeg zelf opeens berichtjes van mensen die ik al n eeuwigheid niet gezien / gesproken had. En dan heb ik ‘t niet eens bekend gemaakt via social media :woman_shrugging:t3:

2 likes

Hallo?? Ik wil een vlog zien waar je het aan mensen verteld!

4 likes

Ik heb ook mensen moeten googelen omdat ik kaarten kreeg van mensen die ik niet kende na de geboorte van onze zoon. Bleken dan weer kennissen van m’n vader te zijn ofzo :joy:

22 likes

Ook wel weer schattig ergens, dat die mensen dan toch denken ‘goh wat leuk’ laat ik even een kaartje sturen

17 likes

Ja, superlief juist! :smile:

4 likes

Parool, AD, De Gelderlander: is allemaal de Pers groep (en nog een heleboel kranten).

2 likes

Ik bedoel meer dat voor zijn transitie hij waarschijnlijk in hetzelfde schuitje zat als Tofik Dibi waardoor ik het helemaal niet begrijp dat je dan een ander wilt outen. En ik hoop dat hij het heeft geleerd, maar ik zag het live op tv en ik dacht toen echt: hoe durf je iemand zo voor het blok te zetten.

1 like

Volgens mij is het duidelijk wat je bedoelt, maar je verwijst naar hem met ‘ze’. Hij is geen ‘ze’. Dus in dit geval zou correcter zijn: toen hij nog vrouw was/als vrouw identificeerde. Blijkbaar sluipt het er toch onbewust in om naar Mounir als vrouw te verwijzen.

2 likes

Ja klopt. AD haalt heel vaak eigen berichtgeving uit de regionale kranten (alleen noord-nederland zit er volgens mij nog niet bij, maar de rest wel) en zet het dan ook op AD.nl (of andersom). Dus wel gek dat ze bij AD beseft hebben dat het niet netjes is, maar bij de rest alles blijft staan…

1 like

Heb op één van hun redacties gewerkt en het contact met andere redacties is eigenlijk maar minimaal want iedereen heeft zeg maar een eigen site met gebruikersdings (even de juiste termen kwijt). Weet even niet meer of dat er een centraal punt van berichtgeving was maar mocht dat er zijn, zou een nieuwsbericht over Nikkie niet belangrijk genoeg gevonden worden om daar alle redacties van op de hoogte te stellen. Wij hielden als regio X ook niet per se regio Y in de gaten of AD. Enige manier is dan de andere redacties ook op de hoogte stelllen.

2 likes

Ik vind dat “hoelang ben je nou zwanger” wel heel pijnlijk. Het is altijd zo lang onzeker geweest of ze uberhaupt zwanger kon worden dat ik echt wel snap dat ze hier helemaal mee in de wolken zit. Laat dat mens lekker genieten van haar roze wolk joh . Zwanger is zwanger.

44 likes

Mascha’s views op Vloggloss zijn meer dan verdubbeld. Eerst tussen 40k en 60k nu meer dan 100k.

3 likes