Beutyblogtopic XL #7

Nja kan natuurlijk. Iedereen in mijn klasje was ruim de 25 weken al voorbij voor de cursus voor onze periode begon, dus mijn referentiekader is wat anders. Kan natuurlijk andere locatie zijn :slight_smile:

Zeg ook niet dat ik het stom vind, ik vind het aandoenlijk dat ze er zo vol voor gaat.

Ik vind het zo jammer dat er direct zoveel commentaar op je komt als zwangereā€¦ als zij toch graag met dat kusssen slaapt is het toch prima? Al ben je niet zwanger en slaap je ermee. Iedereen doet wat goed voor haarzelf voelt. Daarnaast kun je met zwangerschapsyoga vanaf derde maand zoiets beginnen en is ze dat denk ik wel al.

33 likes

En dit is pas het beginā€¦ Want dit wordt nog 100x erger als de baby er eenmaal is :sob:

3 likes

Mijn vriend slaapt ook met zoā€™n kussen, omdat het chiller is voor zijn nek. :thumbsup:

4 likes

Ik ben ruim drie maanden geleden bevallen en slaap nog steeds met dat kussen. Heerlijk!

Ho rustig, ik zeg alleen dat ik het aandoenlijk vind. Ik lag ook met 12 weken tussen de hoogzwangeren met zwangerschapszwemmen šŸ¤·

3 likes

Wilde dat kussen tijdje terug halen omdat ik een buikslaper ben en dat blijkbaar heel slecht is voor je rug. Ik lees alleen vandaag bij de comments van Mascha dat als je die kussen te vroeg gebruikt, je er uiteindelijk niet veel meer aan hebt omdat je lichaam dan gewend is oid en dat comfort dus verdwijnt als je uiteindelijk een vergevorderde zwangerschapbuik hebt. Wat klopt daarvan? Anders wil ik er ook een :joy:

Dat lijkt me een beetje onzin eerlijk gezegd?

2 likes

Nee dat is echt onzin hoor.

Ik wist het ook niet, even gekeken en blijkbaar in 2016 al!

Lieve hitkrant ik slaap met een zwangerschaps kussen. Ben ik nu zwanger.

187 likes

Wie van ons mailt Parool? :neutral_face:

Ik vind de aanpassing van AD echt netjes ondanks dat het meer dan terecht is. En het artikel waarnaar wordt verwezen heb ik niet gelezen maar kan mooi informatief zijn. :pray:t4:

Nouja ik vind het meer de toon van je bericht, zo van ā€œach gossie ze moet nog zo lang, dat ze dat nu al doetā€. Door bijv. te zeggen ā€œiedereen bij mijā€¦ā€, vind ik het nogal veroordelend/betweterig over komen.

4 likes

Soms vergeet ik even hoe iedereen zo kan zeuren op dit forum maar dat duurt nooit zo lang. Kom op zeg, er worden wel ergere dingen gezegd dan ā€˜aandoenlijkā€™ en daar gaat het nu al een uur over.

27 likes

@morange @Tessa ja, wist ook niet wat ik ervan moest denken. Dan toch wat rondkijken daarvoor :grin:

Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest maar zou het ook niet zo zijn dat je er op het begin juist veel mee bezig bent omdat het nieuw is. Dat je bijv. steeds moet opzoeken wat wel en niet mag? Op een gegeven moment kom je misschien in een soort flow waarbij andere dingen ook weer belangrijk worden.

Die yoga vind ik trouwens ook niet zo gek. Ik denk dat het verschil hem zit in mensen die altijd al aan yoga deden (zoals Mascha) en als ze zwanger zijn daarmee door willen gaan (dan mag je sommige yogaposes niet meer doen) en mensen die het echt puur als zwangerschapsgymnastiek doen. Dan begin je er misschien later mee.

1 like

Klopt helemaal wat je zegt. Was alleen wat verontwaardigd dat op dat moment het artikel met haar ex-leerkracht nog niet was aangepast. Nu wel gelukkig :blush:.

1 like

Ik ben nu al helemaal klaar met dat gezeik op Massaā€™s zwangerschapsgewoontes en de discussies daaromtrent.

35 likes

Zou Cynthia nou een persoonlijk appje hebben gestuurd om Mas te feliciteren met haar zwangerschap? Ik denk het eigenlijk wel; zou dat zelf nl ondanks ruzie alsnog doen

5 likes

Ik zag het ook. Meten met 2 maten. Honestly ik kijk alleen Boulevard voor AndrƩ en Bridget gossip.

1 like