Beutyblogtopic XL #7

Ik heb net nog even gekeken, maar hij verbeterde zichzelf helemaal niet meteen? Pas toen Jessie hem erop wees zij hei dat hij een verspreking heeft gemaakt. En eerlijk, ik kan dat echt niet als een onschuldig foutje zien. Als Tijs het een maand geleden over Nikkie zou hebben gehad, dan zou hij haar als vrouw aanspreken. Nu ineens noemt hij haar een “hem”.

26 likes

Nog een keer gekeken en je hebt gelijk ik dacht dat het over een ander stukje ging. Ik dacht al over wie gaat het toen hij refereerde naar ‘hem’ over dat blackmailen. Dan vind ik het inderdaad een minder onschuldig foutje.

1 like

Jessie heeft het net nog op haar stories gedeeld. Ze doet het heel netjes en legt het goed uit! Diegene naast haar is ook echt on point.

7 likes

Ik vind ook echt dat Jessie het super goed gedaan heeft, heel netjes maar wel to the point.

15 likes

Dit is het antwoord van het AD op mijn reactie over de deadname van Nikkie:

Dank voor uw reactie. We geven het door aan de auteur. Overigens staat het een verslaggever vrij, een geïnterviewde te citeren.

6 likes

Wat een verrassing. Nu wordt dat oude chocolademasker filmpjes van Mascha steeds aanbevolen op YT

6 likes

Heb het net terug gekeken. Echt mega goed inderdaad!

Pfff :roll_eyes:

1 like

Ik krijg nu “Reacting to my prom look” met oude fotos van haar. Vind ik niet toevallig meer. Of youtube beveelt videos aan die ineens veel bekeken worden of youtube is being a bitch

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen nu oude filmpjes aan het terugkijken zijn om te kijken of ze iets kunnen zien oid… kun je niet ergens per video kijken wat het aantal kijkers per dag is en of dat de afgelopen dagen exponentieel hoger is?

4 likes

Ik heb er even op geklikt. Maar ik ben een noob wat betreft die getallen. Er stonden wel veel “Who’s here after thr coming out video?!” Reacties onder.

Zo, helemaal terecht!

135 likes

Goed dat hij dit doet, maar volgens mij is hij zelf ook geen lieverdje. Anders had hij Nikkie wel flink betaald voor haar palette en de kwaliteit van alle paletten hetzelfde gehouden.

7 likes

Ik las ergens anders dat het goed zou kunnen dat dit gebeurt op orders van Estée Lauder, die nu moederbedrijf zijn van Too Faced.
Dus dat die ze onder de duim houden :sweat_smile:

16 likes

Dit.

78 likes

Wat goed!

En wow zij heet echt Dani California? Haha.

1 like

Mooi artikel. Maar gebeurt er op dit forum niet hetzelfde? Het gaat er na twee dagen nog steeds over

5 likes

Wow wat een goed artikel. Het laat me echt even bij mezelf nadenken, als cisgender persoon die hier al best veel over heeft gezegd.

1 like

Ze heet gewoon Lisa… maar blijkbaar denken sommige “news outlets” dat de naam
Op je insta bio ook de naam is in je paspoort :joy:

Bron: https://www.seventeen.com/beauty/celeb-beauty/news/a46891/the-jeffree-star-too-faced-feud-just-keeps-getting-messier/

2 likes

Gvd ik heb net een kwartier verspild aan googlen of er een verband is tussen de red hot chili peppers en deze meid.

15 likes