Nikkie komt toch uit de mortel? Klein dorpje in Brabant
Ik heb een paar lelijke transfobische comments onder het Volkskrantartikel over Nikkie gemeld bij instagram gereport maar insta vindt het niet tegen de richtlijnenā¦
Oud docent van Nikkie vertelt hoe ze vroeger heette, dat is toch ook not done??
Zeker niet. Gebeurt dat echt?
Wat erg zeg, dat hele interview met die docent vind ik echt niet oke
Ja bizar. Laat de naam even weg want wil ook niks verder verspreiden, maar hij zegt ,Alle leerlingen wisten dat ~, zoals ze heette, thuis een jurk aantrok en met poppen speelde. Daar werd niet geheimzinnig over gedaan"
Waar is dat interview te vinden?
Ik vind het zo bizar dat al deze mensen opeens hun verhaal willen doen.
Jeetje wat bizar dat juist een docent dit doet.
Ik wilde je een pb sturen maar volgens mij opende ik een topic. Staat op AD
Transfobie is okĆ©, maar tepelsā¦ DAT gaat te ver.
Wat onprofessioneel van die docent! Waarom zou je dat doen? Waarom deel je deze informatie? Doe niet cool met het feit dat je haar kende en dit al wist. Jemig, wat een aandachtsgigolo
Wat erg dat je zoiets zegt, vooral als je je in zoān positie bevind. Alsof zo iemand trots is dat ze die āinformatieā hebben.
Uiteindelijk denk ik altijd maar dat dat soort mensen zelf heel sneu zijn, maar dat is nog steeds geen excuus.
Ja, iemands deadname delen kan echt niet, en is voor veel transpersonen ook heel naar.
Nu zal deze man het zich waarschijnlijk niet realiseren, maar goed, dat praat het niet goed. Snap niet zo goed dat Jan en alleman nu ineens hun verhaal over hoe ze haar vroeger kende moeten delen, maar had niet veel anders verwacht.
Ik vind dat van die docent ook echt niet oke!
En dan nog āPietje dook echt niet in een hoekjeā het was uiteraard niet Pietje maar ik wil haar vorige naam niet gebruiken en dan denk ik ājoh zeg gewoon Nikkie?ā Ook echt consequent haar vorige naam gebruiken, zo lelijk van hem
Inderdaadā¦
Dit soort mensenā¦ die posten ook graag op FB als er een vliegtuig neerstort in Iran. Want dan keken zij echt net op dat moment Air Crash Investigation dus āhet komt wel heel dichtbij zoā. Alles voor de aandacht.
Heb melding gemaakt bij AD, zal wel niks uithalen maarja
Waarom beseffen mensen niet dat dit niet om hen gaat. Jemig, ben echt geĆÆrriteerd.
Trouwens, dat blijkbaar zoveel mensen het wisten, maar het nog steeds geen publieke kennis was, herstelt wel weer een beetje vertrouwen in de mensheid.
Het feit dat ze is gechanteerd doet dat weer te niet, maar toch.
Nou precies. Meerijden op een āhot topicā terwijl je uiteindelijk als een hypocriet uit de verf komt.
Reacties die uberhaupt al beginnen met āIk dacht het alā¦ā.