Is Aranka gestopt bij Therme?
Fred was net op Radio 1 te horen.
Omg banjomovies! Die gast!! Wtf echt een ancient vault in mijn geheugen die open gaat
Ik hoor nu ook trouwens echt die ballenstem van hem terwijl ik dit lees en zie voor me hoe hij die emo lok uit zijn gezicht schudt /wappert âYo whaddupp ghasstenâ ,
Het hangt er een beetje van af wat de insteek van het interview is. Jessie is net zoals Nikkie beauty-YouTuber en transvrouw, en heeft het op YouTube uitgebreid over haar transitie gehad. Op dat vlak is ze echt wel ervaringsdeskundige. Op zich zou ze veel kunnen vertellen over de invloed van haar coming out op haar carrière (welke merken willen bv. niet met haar samenwerken omdat ze trans is).
Wie zijn Fred en Linda
Fred van Leer denk ik?
Linda Hakeboom, haar beste vriendin en zij maakt (of heeft al gemaakt) een documentaire over Nikkie.
Ohja ik snap dat Linda zich hierover uitspreekt maar wat heeft Fred liter pus Van Leer hiermee te maken
Geen idee haha
Fred en Nikkie zijn beste vrienden toch?
Ik ken een aantal dorpsgenoten van Nikkie en het is wel eens ter sprake gekomen in de afgelopen jaren, maar eigenlijk had iedereen zoiets van âklopt, maakt haar niet minder leuk, haar verhaal en zal het heus wel vertellen als ze zelf zover isâ.
Enige wat ik denk is wayo waar komen al die brabanders opeens vandaan op FF.
Waar komen ze vandaan , waar gaan ze heen , waar komen ze vandaan⌠Katoen oog Joe
Misschien had ze een contract voor een half jaar? En geen verlenging?
We zijn altijd overal undercover. Wil je weten of je Brabanders in je midden hebt? Zet dan vooral Brabant van Guus Meeuwis aan. Minstens 80% van de Brabos reageert daar op.
Deels ook gelderlanders denk ik.
Wageningen ligt in Gelderland, en is trouwens een stad. Zie hier vaak âhet dorp waar ze opgegroeidâ, maar het is een heuze stad.
Bij Limburgers werkt dit met âtis een kwestie van geduldâ
Uit Brabant, denk ik.
Deze (zeer korte want ik dacht na dat ellenlange, verdedigende antwoord meteen al dat er geen land mee te bezeilen valt) discussie vond net plaats bij mij.
Voor de goede orde, ik ben de middelste comment.
Haha ik was hier altijd al, vind het een heerlijk dorp trouwens qua instelling. Er wordt wel veel gepraat maar iedereen laat elkaar verder gewoon zijn. (denk/hoop ik tenminste) Ook Giel van stuktv staat gewoon bij ons in de kroeg, iedereen weet waar ze wonen etc. Nikkie is wat minder âop straatâ. Zie ik alleen wel eens in een van haar dikke autoâs rijden haha. Laatst stond ik langs gaar ex Rick aan de bar. Denk dat het in de meeste dorpen waar âBNersâ wonen bijvoorbeeld je elkaar gewoon laat, ook al weet je waar ze wonen toch? Ben ook niet zo snel onder de indruk van âbekende mensenâ moet ik zeggen.
Nu ik mijn berichtje terug lees klinkt het wat van kijk mij hier wonen tussen de celebs lekker normaal enzo, maar zo is het niet bedoeld