Beutyblogtopic XL #7

Nou zeg… mensen outen is gewoon intrinsiek onbeleefd. Daarvan heb je je te weerhouden. Een no-brainer, zou je zeggen.
Om dan beledigd te reageren… ik vind dat niet slim. Als pr-adviseur had ik iets apologetisch geadviseerd.

10 likes

Schermafbeelding 2020-01-14 om 15.41.58

25 likes

Maar hoe wist Stoeps het dan? Heeft ze het persoonlijk van Nikkie gehoord of heeft zij ook weer insiders information van een ander?

Beetlejuiced

1 like

Elke keer als het op mijn montessori stageschool gaat over intrinsieke motivatie moet ik aan hem denken :weary:

6 likes

Ik snap niet hoe het al 300+ berichten over Nikkie gaat en mensen alsnog Nikki typen :exploding_head:

41 likes

Ik laf Alice Olsthoorn ze is me allesje

27 likes

Bardo als “Youtuber van het eerste uur” moet ook nog even zijn zegje doen onder de video van Alice (incl. Nikki ipv Nikkie zoals @Spaarlamp al zegt)

5 likes

Wat is Bardo toch een sneue vent zeg
Vergane glorie

21 likes

Ik vind dit juist wel goed wat hij zegt

Als youtuber van het eerste uur heb ik geen idee hoe ik Nikkie moet schrijven.

12 likes

Wat is het toch met dit soort situaties dat mensen keihard moeten benadrukken hoe ‘incrowd’ ze zijn en hoe goed het is dat ze hun mond hebben gehouden? Moeten we hier een speciale sticker voor maken?

66 likes

Geef die jongen een medaille voor de intense moed, durf en het karakter dat hij getoond heeft door haar niet te outten. Het is ontroerend.

43 likes

Ik vind het ook een vreemde comment. Hij zal het vast goed bedoelen. Waarom nu nog zeggen dat er ‘vermoedens’ waren in de YT community.

Je zegt ook niet, nadat iemand is afgevallen, “ja je was inderdaad altijd heel dik”. ?!!!?!!

4 likes

Ik vind het eigenlijk gewoon een soort retrospectief outen. Doe gewoon niet. Het is nog steeeeeeeeeeeeeeds niet jouw verhaal om te delen en door inkijk te geven in jullie eerdere kennis/speculaties/roddels doe je dat juist wel.

32 likes

Maar Alice doet toch eigenlijk gewoon hetzelfde? Even vermelden dat ze het echt wel al wist en het niet heeft doorverteld. Wat volgens mij niet eens waar is. Ze zegt net zelf dat ze het al zo vaak gehoord heeft in de community dus wsl heeft ze er zelf ook met anderen over gepraat?

5 likes

Doen mensen dus wel, maar is hetzelfde type mens dat dit soort Bardo comments achterlaat.

3 likes

maar ik denk dat zij op de transcommunity doelt en niet op de youtube community, wat ik toch wel net een ander verhaal vind
; neemt niet weg dat ik ook op deze manier ‘post-outen’ niet ok vind, maar wel minder kwalijk dan bij een “youtuber van het eerste uur die alle roddels kent”

Jessie Maya zit later in RTL Boulevard en Eén op één om over Nikkie te praten (zie instastories).

Ik vind dat ook wel apart.

Terwijl Fred en Linda heel duidelijk zeggen dat ze niet met de media praten. Dat alles is gezegd en dat alles aan nikkie zelf is.
Jammer dat sommige dit wel willen gebruiken voor hun eigen faam zoals ik het nu zie.

17 likes