Beutyblogtopic XL #7

ik woon in België, volgens mij kent amper iemand Dotan hier haha. Werd iig niet over gesproken. Ik ga eens googlen :sweat_smile:

Dus die memes waar nikkitutorials in zat die door seksistische mannen gebruikt werden om vrouwen te beledigen en insinueren dat (bio) vrouwen walgelijk zijn zonder make-up bleek dus niet te kloppen? Mooi!

Ook best wel jammer dat de grootste gurus tegenwoordig ook nog allemaal man zijn, ik dacht dat de meeste kijkers en uiteraard klanten toch nog vrouw zijn? Over mannelijke gurus gesproken, zal het niet zijn dat Jeffree Star haar (ze is een lieve mooie dame dus ik probeer wel respect te tonen) probeerde te blackmailen? Hoe dan ook, het was een mooie video, veel geluk aan haar.

Ze is heel erg “wholesome” om maar zo te zeggen, ze geeft nooit aandacht aan drama en gaat voor haar doel, misschien dat gurugossip daarom ook niet veel zegt. Wat dat betreft is ze ook een van de weinige goede youtubers, ook al vind ik haar makeup kunsten maar niks persoonlijks.

1 like

Wat een mooie video. Heb niks met beautubers, maar Nikkie kijk ik wel regelmatig, voornamelijk omdat ik het gewoon zo’n leuk mens vindt. Heel naar dat ze gedwongen is om dit bekend te maken, maar ik vond dat ze het heel puur en stijlvol heeft aangepakt. En die nare commentaar ga ik gewoon niet lezen (Facebook is de duivel, zeg het al tijden). Nikkie is een prachtige en krachtige vrouw en hoop idd daf haar following alleen groeit hierdoor. Love nikkie

4 likes

Wat een mooie video. Ze is zo sterk en classy. Begrijp echt niet waarom ze gechanteerd is. Het is haar verhaal en wat schiet de wereld ermee op om de waarheid te horen? Behalve een video met een prachtige boodschap en duizenden abonnees voor Nikkie erbij is er niets veranderd.

Hoop dat vanaf nu het iedereen laat rusten en haar kunst voor haar laat spreken. Ik kan in ieder geval niet wachten op een nieuwe video waarna ik voor de 10000000e keer ga proberen om de skills van Nikkie te evenaren. Nu heb ik alleen de make-up skills van The Joker genailed.

2 likes

Ik hoop dat ik je bericht verkeerd begrijp, maar wat zeg je nou precies?

En wow 11 miljoen views in tien uur, absurd. Heb niks met beauty verder maar vind Nikkie zo’n leuk mens :heart:

31 likes

Ik vind het zo mooi hoeveel support ze krijgt van zoveel mensen om zich heen.

1 like

Je gaf laatst ook een pittige opmerking naar mij in het Ik Vertrek topic en daar reageerde je ook niet meer op mij :wink: Maar goed dat was een vorm van miscommunicatie denk/hoop ik.

Er is ook al een rel gaande rond Too Faced en Nikkie nu.

Jerrod Blandino (CO Too Faced Cosmetics) zijn zus heeft dit nu als bio op Twitter.

https://twitter.com/PickUpMyWigPls/status/1216902346363588610/photo/1

En iedereen op Twitter roept op tot het boycotten van TF nu. Maar goed, deze vrouw heeft ook al een heel relletje met Jeffree gehad. Ze houdt van aandacht geloof ik.

3 likes

Ik heb zo veel bewondering en respect voor het dorp waar zij is opgegroeid, er is dus blijkbaar niemand die dit naar de pers a la Boulevard of Story gelekt heeft ondanks dat waarschijnlijk iedereen het daar wist. En omdat de ‘‘roddel’’ op het vroegere EGF door een paar serieuze forummers was bevestigd dacht ik het wel al, maar ik heb gewoon bewondering hoe Nikkie altijd zo professioneel en volwassen kan reageren.

17 likes

De zus van. Een nobody dus die ook even een paar minuten aandacht wil. Echt kansloos.

19 likes

Kennen we Toeps van het EGF nog?

Die reactie van Sabine :joy:

153 likes

LOL, standaard reactie van Toeps toch. Zij weet altijd ~alles~ omdat ze in dat wereldje verkeert. Nou, gefeliciteerd meid.

Edit: en in de reacties ook nog even EGF zwartmaken. Haha ze blijkt zelf dus geen haar beter te zijn.

75 likes

Het enige wat Toeps moet doen is het outen van photoshop fails.

23 likes

Dat mensen de behoefte hebben te willen laten weten dat ze iets al heel lang wisten. :roll_eyes:

Ok. Gefeliciteerd. Je hebt de afgelopen jaren je mond gehouden en weet dus hoe dat moet: Blijf dat vooral doen.

9 likes

Begrijp ik het nou verkeerd of is dit een hele rare comment?

63 likes

Oh stop. Deed ze op egf ook. Ze kent iedereen die bekend is en weet vooral alles van iedereen die bekend is.

Bak een taart.

14 likes

Ooooooh ja, dat was ik vergeten. Dacht aan het trollenleger, niet bestaand jongetje met leukemie en “oh ja jammer dat dit uit kwam maar ik ben homo!”

Let me rephrase: jezus die kansloze pannenkoek van een dotan komt ook even “supporten” hoor. Beter kijkt ie eerst ff in de spiegel.

1 like

Ah Toeps. Ik vind haar zo onsympathiek overkomen. Ze heeft altijd zo’n negatieve toon bij alles dat ze schrijft/zegt.

8 likes

Waarom moet dit

7 likes