Beutyblogtopic XL #7

Naja je chanteert iemand natuurlijk ook niet voor the greater good van de wereld, maar zodat je er geld voor krijgt :blush:

2 likes

Wat een redenatie ook. Er geeft één iemand aan transgender te zijn en ineens zijn de diversiteitsmarkers voor haar gehaald? Weet je dan wel wat diversiteit is?

7 likes

Wat een raar verhaal dit. Waarom haal je dat over mannelijke gurus aan? Waarom nu?

Goeie binnenkomer :roll_eyes:

Er is nu al zeker vier keer gereageerd, maar de kans is groot dat @fornuis in de ochtenduren niet actief is. Zullen we even afwachten nu?

6 likes

Haha precies! Het programma is er echt niet diverser op geworden doordat 1 iemand transgender blijkt te zijn, wat bij de programma makers wrs niet eens bekend was.

7 likes

Kocht er überhaupt nog iemand TooFaced? :joy:

10 likes

Hoe ik het interpeteer heeft ze haar geout richting bekenden/andere mensen in de industrie. In ieder geval niet openbaar op Twitter ofzo.

Sabine tweette ook nog dit:

Toeps twitterrant in 3…2…1…

68 likes

Ze dekt zich alweer in

2 likes

Excuse me, had de andere reacties niet gezien. Erg druk in dit topic geweest dus heb die berichten ff gemist denk ik.

Is oké natuurlijk. :blush:

1 like

Nou Cynthia gaat vanaf deze week sporten met een personal trainer (super goed dat ze weer gaat sporten) maar hoe lang gaat het dit keer duren totdat ze compleet obsessed is ermee en het daarna na een maand weer compleet uit haar leven laat verdwijnen?

18 likes

Ja en ondertussen liet ze (Toeps dus) volgens mij flink merken dat zij PRECIES wist hoe het zat in Serena’s lefuh en achteraf was het volgens mij ook, net als nu, ‘ik wist dit al bla bla’. Ik vind Toeps steeds sneuer overkomen.

Op Twitter plaatste ze vandaag ook ‘Ik weet van nog een situatie waarin X zich niet kon verdedigen want dan moest X persoon Y outen en bla bla’. Dan denk ik: meisje, je geeft alweer zo veel details weg. Is dat nou nodig? Laat die situatie lekker die situatie zijn en hou je afzijdig. Het gaat niet over jou.

18 likes

Ik vind het verdrietig om te zien dat Nederland eigenlijk nog helemaal niet zo openminded is. Ik heb al zoveel meer negatieve dan positieve reacties langs zien komen op social media. Op het forum niet want dat is natuurlijk onze linkse bubbel.

Wat teleurstellend ook dat iedereen zich geroepen voelt om het nieuws op zichzelf te betrekken. Nikkie heeft een bepaalde ruimte voor zichzelf gecreëerd door open te zijn. En als je daarin gaat ruziën over iets wat er eigenlijk helemaal niet toe doet vind ik dat heel respectloos.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met deze post wil zeggen. Maar ik kan niet wachten tot we leven in een wereld waar het niet uitmaakt wat er wel of niet tussen je benen zit. Of ooit heeft gezeten.

27 likes

I LOVE transpeople!!

:roll_eyes:

Dat is echt net zo kut als zeggen dat je gek bent op homo’s. Want die hebben inderdaad allemaal dezelfde persoonlijkheid.

40 likes

Ik vind het in ieder geval mooi en aangeven dat er toch nog veel mensen zijn met fatsoen en respect dat tot nu toe nog niemand er een nieuwsbericht van had laten maken. Wat echt een monsterlijke actie zou zijn, maar blijkbaar vond iedereen dat en gebeurde het niet.
Want het lijkt er nu inderdaad wel op alsof minstens de helft vd mensen die t nu weten haar ook gerust waren gaan chanteren.

1 like

Volgens mij was er toen juist een hele discussie juist vanwege die personen ook die zeiden dat ze zeker wisten dat het niet waar was, want hoe weet je dat nou zo zeker?

Vind het zelf behoorlijk merkwaardig dat het niet eerder groot aan het licht is gekomen terwijl er zoveel mensen zijn die het weten. Wel goed uiteraard, maar erg bijzonder.

1 like

Wauw dat moet een last van haar schouder zijn. Al die jaren zo in de spotlights staan en dan constant die kans dat iemand het lekt. Vind het ook zo sneu dat het nu toch een soort van gedwongen outing is door een paar zieke mensen. Maar vind haar video supersterk en heb alleen nog maar meer bewondering voor haar :heart::heart:

2 likes

Binnen een week kan ze 125kg deadliften :sunglasses: #fitgurl

Grapje!

12 likes

Ik vraag me dan nu af of dat die mensen die toen zeiden 100% zeker te weten dat het niet waar was nu flabbergasted zijn of dat zij het misschien juist al wisten en/of vermoeden en omdat ze niet wilden dat ze ge-out werd glashard gezegd hebben dat ze 100% zeker wisten dat het niet waar was.

6 likes