Beutyblogtopic XL #7

Ik had hetzelfde als @Karl_Lagerfeld, en voor mij is het omdat ik niet inzie waarom die persoon hierover zou liegen en ik het daarbij niet als een schadelijk nieuwtje zag, het is niet alsof ze iemand beschuldigde van een wandaad die eerst wel/niet geverifieerd moet worden ofzo.

1 like

Ik denk (net als anderen die dit hier noemden) ook aan Amerikanen omdat ik het echt Amerikaans vindt om zoiets te doen (edit: en ook omdat een groep Nederlanders dit al heel lang weet en er al die tijd niks mee heeft gedaan), en ik vraag me af of er iets juridisch meespeelt. Als ze de identiteit van die mensen openbaart, wordt ze misschien zelf wel weer beschuldigt van opruiing of iets dergelijks. Ik ben ook benieuwd of die mensen uberhaupt zelf open zijn over hun identiteit, misschien was het wel anoniem.

2 likes

Tof om te zien dat Nikkie er al zoveel Insta volgers bij heeft :heart::ok_hand:t2:

Ja in hoeverre is iemand onbekend als je diegene hebt gezien en vaker hebt gesproken ook over andere gevoelige onderwerpen? Voelde voor mij niet zomaar als een onbekende

Wat een mooie video. Ik werd er emotioneel vanā¤ļø. En wat kunnen mensen ontzettend kut zijn. Lafaards die haar wilden blackmailen.

3 likes

En als 100k extra volgers op YouTube volgens Social Blade.

9 likes

En terecht :heart:

1 like

Ahh zoveel respect voor Nikkie! Lijkt me ontzettend moeilijk. Zelfs in 2020 wordt er nog steeds veroordeeld en gehaat, bah. Niet alleen telegraafcommenters/dumpertreacties etc. maar ook mensen in mijn omgeving die dan zeggen ā€œoh nu zie ik hetā€, dan mis je gewoon de boodschap van de video.

2 likes

Gniffelen?

Dotan heeft toch zelf iemand tegen diegenes wil geout en afgeperst?

Wtf komt hij nu dan ineens zo doen.
Bek houden dotan

17 likes

Mooi om te zien hoe veel positieve reacties Nikkie krijgt. Wel jammer dat er nog steeds van die halve zolen zijn die het nodig vinden om even een kwetsende opmerking te maken of zichzelf even in het verhaal te plaatsen op facebook. (IK wist het allang, kun je toch zien, blabla ik ben ook belangrijk, laten we het vooral hebben over mij)
Nu ik eraan terugdenk wordt er eigenlijk bijna nooit iets negatiefs over Nikkie gezegd, ook op gurugossip ofzo, is haar thread altijd nog vrij positief (zeker voor daar)
Ik hoop echt dat de wereld haar blijft omarmen zoals ze is.

4 likes

(Dit was voor mij trouwens de openbaring van de avond, want ik ken het EGF lexicon best goed maar ik heb altijd gedacht dat ā€˜hamsterpletterā€™ een troll was die een verhaal had bedacht over dat ze op haar hamster was gaan zitten Ć” la de moeder op een spies.)

6 likes

Het is gebeurd

20 likes

Waar gaat dit over???/

1 like

Wat frustrerend dat hij ook nooit gestraft is omdat slachtoffers niet naar buiten durfden te treden. Zo irritant dat zoā€™n klootzak er gewoon mee wegkomt.

Hij is sowieso een ongegeneerde clout chaser.

2 likes

MOEDER OP SPIES!!! Dat bericht begon met ā€œhet is gebeurd, mijn moeder is van de trap gevallenā€, iemand moet nog wel de screenshot hebben daarvan.

3 likes

Wat, echt? Ik heb enkel meegekregen dat hij ā€˜lieveā€™ verhaaltjes verzon over wat hij voor zā€™n fans deed. Jezus ik vond dat al erg :roll_eyes:

Haha ik was sarcastisch

Omg ik schrok al, egf klassieker

2 likes

Eh wow haha dan heb je wel heel erg veel Dotan-juice gemist. Brace yourself als je dat al erg vond haha

Wow, als dat klopt is het idd wel heel triest @Nidorina