Beutyblogtopic XL #7

Ik kan me dat nog herinneren ja. Opeens keerde een heel topic zich tegen je ofzo. Wel tof dat je hier meepost!

Ik denk dat dat algemeen bekend is toch? nav foto’s van jezelf / tv programma

42 likes

Wat schiet je ermee op om dat te verkondigen? Valt in dezelfde categorie als mensen die na een zwangerschapsaankondiging roepen: ohja ik wist het al!!!

Goh wat knap dat je niet iemands geheim verklapt hebt.

2 likes

Klopt maar ik weet van heel veel meiden hier ook wie zij zijn. En als het klopt heb ik vroegah persoonlijk contact gehad met @Zaadjes en dan is het wel gek om daar ineens achter te komen.

Ik weet dat ook nog dat het destijds besproken werd. Woon ook in haar dorp en vertelde toen dat de roddel er inderdaad was. Maar omdat hier ook iemand was die 100% zeker wist dat het niet zo was, heb ik ook verder niet gepost erover. Na haar video voel ik me schuldig dat ik überhaupt meegepost heb hierover. Want zolang iemand er zelf voor kiest om het niet te delen is het niet aan mij of iemand om dat dan voor haar te doen of erover te speculeren.
Vriendinnen hier denken daar trouwens anders over die zeggen: dat wist ik allang, was toch al bekend? Vind ik een lastige, om dat dan zomaar als waarheid of gegeven te zien, terwijl het een roddel is die je via via hoort, en dan doen alsof ik gek ben.

4 likes

Ja, oké, ik ben het niet oneens met je maar ga lekker ergens anders moeilijk over doen denk ik dan toch in dit geval. De bijzondere Facebook reacties bijvoorbeeld.

Ik heb nooit iemand geout, hou mij hier buiten :slight_smile:

Ik heb geen idee wie je bent dus nee, sorry

Edit; behalve dan via het forum. Maar verder geen idee.

Respect voor Nikki. Lijkt me heel eng om dit zo te vertellen. Ik vind het echt mega stoer!

1 like

Ik vind dat dus ook storend en erger mij ook aan die vriendinnen. Schijnbaar neem je iets wat je via via hoort meteen als waarheid aan. Knap hoor. Dat je zogenaamd van alles allang op de hoogte was en ik niet. :no_mouth: het is maar net wat je als waarheid aanneemt. Maar misschien reageren ze zo gewoon omdat ze wat minder bewust nadenken en het niet echt bijzonder vinden. Gewoon van ja en? Ik hoop dat laatste haha.

1 like

Ik maakte net de fout om wat reacties op Facebook te lezen. Gad ver damme. :frowning:

Ik had het over -aangepast door moderator- En als je hiermee probeert te zeggen dat jij dat bent. Dan heb je wel degelijk meerdere keren Nikkie proberen te outen door pusherig te vertellen dat jij hebt gehoord dat zij trans was.:slightly_smiling_face:

Ja maar eerlijk gezegd wisten mensen het toch ook al? Iemand van hier heeft me dat ook al eens verteld en dat is niet iemand die daarover zou liegen dus ik geloofde dat gewoon.

4 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

18 likes

Verwacht ook niks beters van die site

7 likes

Dat vind ik dan toch wat gek, dat je zoiets van iemand (onbekends) hoort en dat meteen als waarheid aanneemt? Want er waren ook mensen die zeiden van niet. Geen oordeel maar benieuwd hoe je dan zeker kan zijn van zoiets.

Echt walgelijk

2 likes

Hahahaha ik moet hier om gniffelen.

Verder alleen maar veel respect voor Nikkie.

En al die kansloze kutmensen op feesboek can eat a bag of dicks. Echt rot op hoor, als iemand in mijn omgeving irl een domme opmerking maakt kunnen ze het krijgen.

7 likes

Ik begrijp verder weinig van deze vete en dat hoeft ook niet, maar hoe dan ook is outen/trollhunten niet toegestaan toch. Zelfs al is er een troll, let’s not feed it.

3 likes

Sick. De geniepige roddeltante in mij wil weten wie er achter die chantagepoging zit, maar m’n volwassen ik vind het megaclassy van haar dat ze die niet noemt.

21 likes