Beutyblogtopic XL #7

Ik heb nu wel ontzettend de behoefte om te gaan timelinen. Ze heeft 6 jaar geleden haar gehele transitie ondergaan. Was ze toen een tijdje uit de running? Welke video maakte ze toen als eerst weer? Vragen, vragen, vragen…

Haar video’s zijn natuurlijk geen vlogs en zij neemt haar werk natuurlijk nogal serieus dus ik kan me voorstellen dat ze gewoon een hele hoop vooruit heeft gewerkt o.i.d. destijds.

7 likes

Echt he!! Volgens mij denken oudere mensen dat iedereen die video’s op youtube zet meteen een vlogger is

1 like

Ja! Maar van een journalist die over dit onderwerp artikelen schrijft verwacht ik toch dat hij/zij dit begrijpt :woman_facepalming:t3:

1 like

Wat maakt het uit, wat wil je daaruit halen? Stel al dat je iets kunt halen uit haar videogeschiedenis, dan is toch het enige dat je kunt concluderen allicht dat ze idd een tijdje uit de running was en dat dat dan misschien komt omdat ze aan het herstellen was van een operatie. Nou big shock, want zoveel heeft ze net zelf al verteld toch. Ik snap niet welke vragen je daarmee beantwoord zou zien.

44 likes

Ik ben sinds de ondergang van het EGF niet meer op dit forum geweest, maar toen ik het verhaal van Nikkie las dacht ik meteen aan dit topic en kwam ik toch kijken. Word helemaal nostalgisch ervan. Hoi en doei lieve iedereen!

58 likes

Misschien is dat zo, maar er zijn ook tijden geweest dat ze wel eens wat minder uploade. Ben gewoon benieuwd welke periode het was. Geen idee waarom, het is ook iets van bewondering van hoe je zoiets stil houdt.

Ik wil weten wie haar kapster is! De kleur is echt wow.

10 likes

Heel mooi filmpje! Niet heel verbaasd, maar heel jammer en verdrietig dat ze zich gedwongen voelde.

Haar extensions liet ze eerst in LA doen, maar laatst poste ze een story met een kapster in NL. Dus het zou niet helemaal onmogelijk zijn om naar dezelfde kapper te gaan haha.

1 like

Ik vind het irritant dat mensen nu gaan zeggen dat ze het allang wisten of dat het hen niet verbaast. Doe gewoon niet?

37 likes

Gewoon nee

5 likes

Zoveel ques nu. Ik dacht altijd dat -aangepast door moderator- altijd voor transgenders op kwam. En ze absoluut NIET naar dit forum zou komen.

1 like

De fuq is hier aan de hand?

20 likes

Dat was toch degene die kwam met ik heb allemaal juice maar ik zeg niks.

1 like

Ja dat zeiden alle mensen die naar womantalk gingen ook

14 likes

Wtfff zij kwam juist altijd op voor transgender mensen in allerlei discussies omdat ze dan zelf trans vrienden had enzo. Echt gek dat ze dan zelf iemand out.

Oh damn dit krijgt een staartje. @Zaadjes als jij dat echt bent dan weet je uiteraard ook wie ik ben?

Haha jaa zij ging dus naar woman talk en zij toen dat forum ten onder ging dat ze dan maar stopte want hier zou ze nog niet dood gevonden willen worden.

3 likes

Wat is daar mis mee? Ik ben niet verbaasd na alle geruchten die destijds op EGF te lezen waren. Wat is daar erg aan?

En ook liever achteraf horen dat mensen het allang wisten toch? Ik vind het mooi dat er al die jaren zo goed als niet over gesproken is terwijl er ondertussen mensen aanwezig zijn hier die dit al zeker wisten.

2 likes