Beutyblogtopic XL #7

Mooie video heeft ze gemaakt. Heeft me geraakt!

Woow ben ik echt boos om!
(in spoiler foto’s van stuk telegraaf zodat we die trash site niet verblijden met onze kliks).

telegraaf stukje

zou me ook niet verbazen als de telegraaf haar aan 't chanteren was

8 likes

Het kan ook zijn dat dit artikel snel geschreven was en dat stuk over chantage er nog bij komt. Was bij nos ook zo net, artikel was eerst een flink stuk korter.

Prachtige video en wat een stoere vrouw!

2 likes

Hebben ze de video überhaupt bekeken? Wtf joh

Nu.nl had trouwens echt een heel lelijke fout staan eerst in het artikel, maar zie dat ze het nu hebben aangepast naar jongen.

Edit: alinea boven foto dus

3 likes

Gelukkig :raised_hands:

27 likes

Nu zelfs in nieuwsuur. De app/site begrijp ik nog maar nieiwsuur staat wel een beetje bekend om diepgaandere achtergrondverhalen. Ik vind dit nieuws op die plek dan zo gek of zo. Past niet in mijn hoofd.

1 like

Ik wil Nikkie zo graag een knuffel geven :heart:

10 likes

Ik vind het wel ‘grappig’ dat de video gepost is ndat rt boulevaard en shownieuws enzo al geweest is. voordat die ineens zon afgeraggeld stukje hadden gehad zodat zij het als een van de eerste konden vertellen.

16 likes

Ja of dat de video niet is afgekeken omdat het snel online moet

Het is heerlijk om de insta foto te verversen, er komen per seconde honderden likes bij <3

4 likes

Nou mogen ze wel doortikken als ze het voordeel van de twijfel willen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind haar ook echt zo pretty in deze video. Altijd wel hoor maar haar make-up in combi met weinig sieraden in beeld maakt dat het wat rustiger oogt en dat ik het mooier vind, basic trui enz aan. Ja ik hou van deze look.

4 likes

ddddd

90 likes

Is ‘aan het einde van de dag’ echt een correcte vertaling van ‘at the end of the day’? Haha.

Ik vind uiteindelijk beter of is dat nog slechter…
anglophiles zullen mij wel roosteren. :yum:

2 likes

Nee. Per slot van rekening zou beter zijn.

Edit: in de zin in dit artikel niet hoor, dan moet de hele zin een beetje anders. Maar haat aan anglicismen waar het totaal niet hoort.

2 likes

Verder is Nikkie ook géén vlogster? Ik snap echt niet waarom er nog steeds zó veel verwarring is over zulke termen.

5 likes

Ha ik ben ook niet zo’n telegraaffan hoor, maar ik maakte het hetzelfde door met NOS. in het artikel stond eerst iets in dezeldde strekking dat ze het fijn vindt dat ze het eindelijk kan delen en toen dacht ik huh? Waarschijnlijk een journalist die snel wilde publiceren, want dat stukje is nu helemaal aangepast

2 likes

Ik vind het jammer dat ze zich gedwongen voelde het te vertellen, maar het maakt me toch wel blij dat ze op social media zoveel liefde ontvangt van haar fans.

Geniet ook echt van de gedachte dat de pure vuilnisbak die het wilde exposen nu kan zien dat ze het zelf in handen heeft en dat haar fans zo supportive zijn

18 likes