Laat dit nou in hemelsnaam achterwege.
Het boeit niet of je het wel of niet kon zien, of dat je het “al wist”.
Ik moet al kotsen bij het idee dat mensen nu oude video’s van haar opzoeken om aan te kunnen tonen dat ze ooit een jongen was.
Stop it.
Ja, maar die zijn altijd zo geweest. En hebben daarom een “selecte” fanbase. (met select bedoel ik mensen die deze guru’s leuk vinden om wie ze zijn). Maar er zijn veel meer groepen die van make up houden, en vanwege hun achtergrond (het is een veel conservatiever land dan NL) andere guru’s zoeken. Nikkie heeft mogelijk een diversere fanbase. (Ik weet dit niet zeker, hoor, zo voel ik het)
Doe niet zo onaardig.
Zp sneu dat ze is afgeperst en ik vind het ook sneu dat het nu “groot nieuws” is (eerste bericht nu.nl etc). Ik weet dat het de wereld is waar we in leven maar zoals ze zelf ook al zegt ik ben “ik”.
Wat een topper is het toch
Nicky?
Misschien vergeet je dat 95% van de mensheid uiteindelijk retards blijken te zijn als het aankomt op diversiteit.
Sorry, aangepast…
Ja inderdaad. Ze heeft het toch net verteld, jemig. Wat is er nog sensatie aan. Ik vind het rot voor haar. Als je je altijd meisje of vrouw voelt moet dat gewoon zo kunnen bestaan zonder al het gedoe. Hopelijk maken we dat nog mee ooit.
Mooie video heeft ze gemaakt!
Jaa ze gingen ineens veel met elkaar om en toen ineens niet meer. Vgm heeft Jefree daar toen een video over gemaakt of een tweet… of ik heb het van die roddel youtubers.
Ik was het in ieder geval niet! Vind het niet mijn plaats om het te vertellen.
Bij Telegraaf vermelden ze helemaal niets over de chantage
Oh bah
Jemig, mijn vriend zag het staan op de telegraaf. Ik ben in shock! Moest inderdaad direct denken aan diegene toen op EGF, ik ben blij dat we toen diegene de mond hebben gesnoerd.
Verder ben ik nu emo en ga ik het filmpje pas kijken als ik lekker overdreven de hele middag kan janken haha. Maar pfoe, wat een sterke vrouw is Nikkie. Alleen maar respect voor haar.
Zie de video net en kom gelijk hierheen, had ook niks anders verwacht dan dat er al zo snel zo veel reacties zouden zijn
En damn wat een kracht heeft Nikkie! Het moment dat ze kort fel was tegen de chanteurs, kon dat gewoon door het scherm heen voelen joh. Die hele situatie is ook echt gewoon diep triest. Daarnaast hoor je ook echt aan de manier waarop ze alles uitlegt dat het echt uit het diepst van haar hart komt. Prachtige video.
Niet zo gek natuurlijk, ze is de grootste Nederlandse YouTuber. (Toch? Zag net dat Kwebbelkop minder heeft in ieder geval)
wat een goede titel van NOS, want over diversiteit slaan ze nogal vaak net de plank mis
Was dat niet na het TooFaced drama, waar Nikkie harde kritiek kreeg voor de slechte kwaliteit van haar palette, terwijl TooFaced haar palette in een andere fabriek heeft laten maken, dan de testpalettes die zij heeft goedgekeurd en swatchte op haar video. Zij kon er niets over zeggen en iets later heeft Jeffree zich erover uit gelaten. Toen werd het pas echt een rel.
Ohja dat was het idd!
Ik word hier gewoon over geappt door mijn vrij oude mannelijke collega, vind t best bizar dat dit meteen wereldnieuws is.