Beutyblogtopic XL #7

:heart::heart::heart::heart:

Pubers waren toen idd gemeen. Maar ik denk niet dat zij verder waren gekomen dan het als comment plaatsen , en die zou Nikkie zelf kunnen verwijderen enzo. Ik denk dat achter de afpersingen juist volwassenen zitten die geld ruiken.

2 likes

Maar jij bent toch niet verantwoordelijk voor hen ondanks jouw functie en hoeft daar toch ook niet voor worden aangezien? Ik vind het ook op reddit altijd zo jammer als mensen zeggen van ‘ik ben moslim sorry voor dit’ (Of moet ik je bericht anders interpreteren.) Uiteraard is het wel goed dat religieuze instellingen zich inzetten voor lhbti-gemeenschap.

4 likes

Nouja waarom is uberhaupt opeens haar kaaklijn een interessant thema om te bespreken nu we weten dat ze met een piemel is geboren. Lekker boeiend.

Waar zoeken mensen die haar kaaklijn opeens een hot topic vinden dan precies ‘bewijs’ voor? Ze heeft net zelf al verteld dat ze in een jongenslichaam is geboren dus daar is het iig niet voor nodig. Ze ziet er hetzelfde uit als in haar vorige video’s toen we deze kennis nog niet hadden dus ik zie de noodzaak om haar uiterlijk te gaan ontleden niet zo.

42 likes

Wat een dagen weer in beautyland zeg. Eerst Jeffree en nu Nikkie.

3 likes

Oh zo, ik snap je beter nu :slight_smile:

Ja dit. Gaat zo mijn pet te boven dat dit überhaupt in je op komt. Bizar, hopelijk heeft ze in ieder geval aangifte kunnen doen.

Ik dacht ook echt dat ze zou gaan vertellen dat ze Bi was, en ik dacht ook even dat ze tea zou gaan spillen ofzo, haha. En inderdaad, echt bizar en zo zo zo knap waar ze nu staat. Ze heeft al zo veel doorstaan en is altijd gewoon door blijven gaan. Wat een voorbeeld. Ze mag echt trots zijn.

3 likes

Ja ik ook!

1 like

Ik heb natuurlijk geen enkel bewijs, maar mij bekruipt het gevoel dat het blackmail verhaal uit de VS komt, of dat er gedreigd is met US pers. Natuurlijk zou de pers het wel oppakken als het in NL in de krant zou komen te staan, maar gezien het feit dat het zo lang uit de NL pers is gebleven, geeft me het gevoel dat “onze” pers het gewoon niet wilde oppakken. Maar in de USA is dat heel anders. Ik denk dat haar boodschap daar heel veel teweeg gaat brengen. En daar komen ook de meeste van haar inkomsten vandaan.

12 likes

Wauw wat een goede video van Nikkie :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind het zo heftig dat dit in 2020 nog steeds een ding is. Een heel sterk filmpje van Nikki en ik hoop dat niemand chantage op deze wijze hoeft mee te maken. Ik hoop dat de chanteurs veroordeeld worden voor deze misdaad en daarmee een voorbeeld dienen.

5 likes

Ja, echt. Je kan hiermee echt levens kapot maken, en ik vind het heel verdrietig voor Nikkie dat ze het heeft moeten delen op een moment dat zij er nog niet klaar voor was.

1 like

Maar er zijn toch best wel een aantal succesvolle Amerikaanse trans youtubers? En hoewel Jeffree Star niet trans is, is hij wel queer en genderfluid en is hij een van de meest succesvolle guru’s.

Ik vraag me ook af of Jefree ooit gedreigd heeft of iets. Toen Nikkie en Jefree ruzie hadden zei hij toch ook iets in de trant van dat hij allemaal geheimen had die haar kapot konden maken maar dat hij daar niks mee deed.

2 likes

Huh wanneer hebben zij ruzie gehad?
Sorry ik leef onder een steen zonder social media

1 like

En zeggen dat we een week geleden nog vreesden dat dit topic zou doodbloeden nu de Foefjes in verwachting zijn :joy:

36 likes

Zo bijna 200 berichten erbij in nog geen 2 uur, geen wonder dat ik het niet kan bijhouden allemaal.

2 likes

Wauw, wat goed van haar. Toch waar gebleken, maar dat maakt niets uit, altijd dapper om zulke dingen te durven zeggen terwijl je weet dat de halve natie eroverheen gaat vallen. Fijn ook dat het forum hier is om het te delen, ik had echt niemand om dit nieuws te appen. :disappointed:

3 likes

Ik vind het top dat het niet echt naar buiten is gekomen. In het dorp is het trouwens absoluut geen nieuws.
Prachtige video en top dat ze hiermee naar buiten is gekomen

1 like