@Luzarl lekker die moderne schandpaal
Wat was toen ook alweer precies de aanleiding dat het ter sprake was gekomen? Kan het me niet zo goed herinneren (wel dat vrijwel niemand het geloofde en heftig gereageerd werd).
Waarom zijn mensen zo āHahaha jouw gender identificatie is zo hilarisch!!ā
Zijn mannen boos omdat ze zich aangetrokken voelden voor een trans vrouw ofzo?
Sensatiezoekerij
Toen ik die video titel zag wist ik genoeg. Heb op het egf vaak de geruchten gelezen en ergens dacht ik dat het wel waar was. Eigenlijk is het best bijzonder dat de geruchten nooit uit de hand zijn gelopen en ze het nu pas echt deelt en dat het nooit eerder ik de roddelbladen of op tv was. (Wat ik overigens af keur hoor! Want laat die vrouw gewoon met rust en als ze het wil delen doet ze het zelf wel.
Ze is een sterkte vrouw en komt er wel!
Dit vroeg ik me af idd!
Dat er natuurlijk mensen zijn die dit wisten, want kinderen van school die haar nog herinneren etc. Dat volwassenen dat als een publiek geheim bewaren vind ik knap. Maar ik ben echt (positief!!) verbaasd dat al die āpubersā dat ook gedaan hebben! Wantā¦ in de tijd dat ze begon was ze een puber, en als ik zie wat pubers soms onder YT videoās plaatsen voor nare shit over een vlogger oidā¦
echt tof!
Het was daarvoor ook al besproken in beutyblogtopic. Want ik heb die biechten nooit gelezen en heb het alsnog voorbij zien komen.
Sameā¦ ik ken gelukkig helemaal geen mensen die zo reageren.
Sowieso vind ik dat de mensen die haar nu voor het eerst gaan kijken hun smoel moeten houden met hun āik zie het gelijkā commentaar. Zo zielig en graag willen meedoen met de grote boze buitenwereld. Kinderachtig. Vind het megaknap, echt een topwijf
Edit : Ik vind het echt mega irritant dat mensen er mee lopen te pronken dat ze het weten. Maakt ze echt niet meer interessant hoor. Het is Nikki haar verhaal, en dan proberen ze het alsnog naar zich toe te trekken. Houd je neus lekker bij je eigen zaken joh. Zie al op elk kanaal dat mensen het al āwistenā leuk voor je joh.
Het zijn niet dit soort dingen, want ze werd afgeperst. Dat is nogal een verschil.
Maar op dat moment vond ik het volgens mij cool dat ik het wist ofzo, daar sta ik nu niet meer achter.
Ik zag dat filmpje en dacht ooh ze is biseksueel ofzo. Wat een sterke vrouw, petje af.
Nou ja, wat is er precies zo knap aan? Gewoon hun mond houden over iets wat niet hun verhaal is om te delen, vereist dat echt zoān bewonderenswaardige mate van zelfbeheersing? Ik zou het basic respect noemen zelf.
En iedereen die online roept: ze heeft idd een breed gezicht blabla. Ik heb al jaren geen video van haar gezien; mwja nu zou je kunnen zeggen dat ze misschien een wat mannelijke kaaklijn heeft idk?
Maar ik herinner me haar als een smal meisjes gezichtje haha, zie afbeelding. Dus denk dat die kaaklijn gewoon van wat anders komt dan āmannelijkheidāā¦?
Nou idd iedereen die het kan zien Zelfs tijdens het kijken van de video geloof ik het haast niet. Gewoon een prachtige vrouw (ook alle fillers is niet per se mijn smaak). Maar dat ze zelf zegt dat de transitie gewoon tijdens haar yt heeft plaatsgevonden.
Zo flauw idd dit hij hem man. Ugh waarom ook.
Ik heb mān bericht verwijderd terwijl ik de video aan het kijken was. Het raakte me, prima als je me niet gelooft, daar zit ik niet mee. Sympathiek van je dat je nu zo op de man gaat trouwens.
Edit: ik schrijf nou wel dat ik er niet mee zit, maar dat is wel zo. Vind dit echt een rottige opmerking, dacht inderdaad dat wij hier wel lang genoeg zouden zitten dat je me het voordeel van de twijfel zou geven.
Wow, ik ben echt zo trots op haar! Ik vind het zo tof. Ik hoop dat ze nooit afwijzing heeft ervaren.
Ik hoop dat ze veel mensen mag inspireren met juist dit kwetsbare stuk. Ik hoop dat niemand het waagt om negatief te reageren. Dan kom ik met een digitale hooivork achter ze aan.
Edit: was goed bedoeld, kwam niet goed over
Er stond toch achter dat @anon18050057 zich door dat filmpje realiseerde dat het niet okĆ© was. Gun iemand het voordeel van de twijfel joh. Altijd maar van het slechte uitgaan hierā¦ En al heeft ze dit 1 seconde geleden bedacht, beter laat dan nooit.
Ik vind het ook mega stoer van haar dat ze gewoon de reacties aan laat onder haar video en op insta. Hoop dat ze alle lieve berichten leest.
Ja, maar toch werkt het niet zo in de huidige maatschappij. Als een heel dorp, en eventueel familieleden en weet ik het het weet. Verbaasd het mij dat er niet iemand een keer mee naar buiten is gekomen. Volgens mij is zij zo bekend, dat je er nog geld voor had kunnen vangen ook. Dat is smerig, I Know.
Ik bedoel niet persĆ© knap van die mensen/individuen, maar meer āknapā dat het zo bewaard is gebleven zeg maarā¦ (edit:) En dat ik toch minder verbaasd ben als een groep pubers voor zo iets zwicht als wanneer volwassenen dat doen. Denk ik.
Gewoon omdat pubers echt intens gemeen kunnen zijn, en misschien nog wat minder nadenkend over de gevolgen.
Ik vind het zo verdrietig dat ze afgeperst is.