Vind het ook een beetje irritant dat mensen nu hier en ook op facebook meteen moeten verkondigen dat ze het al wisten, beetje een humble brag over hoe goed je je mond gehouden hebt naar mijn mening.
De eerste is al gevallen in het YouTube topic.
āVond haar al zo lang voor een meisjeā.
Echt, shut up
Maar echt he, super knap! Ik woon in een dorp wat ligt tussen het dorp waar haar moeder nog steeds woont en waar ze nu zelf woont en eigenlijk is het hier altijd gewoon een soort publiek geheim geweest. Iedereen wist het, maar niemand vond het heel relevant om er over te roddelen. Het kwam wel eens ter sprake, maar dan meer zoals ook ter sprake kwam dat Pietje van Jan en Antje een nieuwe partner had zeg maar. Ik denk ook misschien doordat ze altijd online zo beperkt over haar privĆ©leven is geweest dat ze het juist zo lang āgeheimā heeft kunnen houden en niemand het echt relevant vond om er een groot verhaal van te maken?
Ze heeft er echt een prachtige video van gemaakt, zo sterk, zo kwetsbaar en zo vol energie. Petje af, lijkt me niet makkelijk als je er zo toe gedwongen wordt ipv dat je het op je eigen moment kunt delen.
Net als met Monicaās zwangerschap toen. Nul respect.
Helaas staat Facebook bij verschillende nieuwssites daar al vol mee. Iedereen daar wist het allaangggg!!!1
Oh mijn God wtf eigenlijk ben ik helemaal niet verbaasd dat is nog het ergste. Godsamme man.
Wat een vreselijke bekrompen mensen.
Ik heb trouwens ook een heftige bouw voor een vrouw.Heftig sexy
Walgelijk
Omg word gewoon naar van deze reacties, zoooo makkelijk van achter je computer/mobiel
Wat zijn we tolerant poeh poeh
Kinderachtig ook dat āhijā
Ugh, wat een eikels
Forum ontploft hier ook meteen hehe.
Wow ik word hier helemaal naar van gadverdamme
Ja echt waarom zou je dat doen? Ik begrijp er echt niks van
Het is wel direct weer duidelijk waarom ze het nog niet wilde vertellen, omg
Dat hij/zij gelijk Word echt verdrietig van deze mensen
Oh Nikkie is echt een topwijf! Vind haar zo sterk!
Dat ze gechanteerd werd breekt oprecht mijn hart. Ik kan er echt niet in komen dat er mensen zijn die dit andere mensen kunnen aan doen.
En die reacties die mensen ongegeneerd plaatsen. Doet mij pijnš„
Ik zal het zelf nooit doen maar geen haat van mij voor mensen die dit soort uitspraken (en ander kutgedrag) naar werkgevers doorsturen. Fuck deze lui man.
Moet ik die screenshots trouwens weghalen? Ivm persoonlijke gegevens ofzo? Of mag dat?
Ze zetten het toch zelf openbaar neer Als het een afgesloten account was, was het een ander verhaal.