Ja eig heeft het dan nog lang geduurd! Hele dorp heeft het ook goed geheim weten te houden.
Huh wat heeft zij hiermee te maken
heb al geappt…
Nouja of niet, aangezien meerdere mensen haar hier (of nou ja op egf) toch ook probeerden te outen… zullen altijd mensen zijn die daarop kicken
Hoop dat die video ook laat inzien dat je het eigenlijk niet kan maken om mensen te outen
Ga je een klacht indienen als hij ineens een geheim heeft?
ik heb geen Facebook, wat wordt er gezegd?
Ik denk dat zoiets onmogelijk geheim te houden is. Heeft nog lang geduurd eer het uitgekomen is.
Ik mag hopen dat er nu niet allerlei ‘ik zag het allang’ reacties gaan komen.
God ja hij reageert altijd onder haar foto’s, wat vind ik hem toch een walgelijke vent
Ik vind het ZO knap dat Nikkie, in een wereldje waar letterlijk elke scheet gemonetized wordt, de grote dingen uit haar leven zo ontzettend goed privé heeft weten te houden en ze er zo ongelofelijk volwassen over weet te praten! Haar transitie, de ziekte en dood van haar broertje, haar break-up en de erop volgende geruchten over Ricks vreemdgaan, haar nieuwe relatie… Ik denk dat menig Youtuber allang was gezwicht voor de money$ die gerelateerde video’s zouden brengen, terwijl zij haar imperium écht alleen op haar kunst heeft gebouwd. Ik heb echt heel veel bewondering voor haar.
Inderdaad. Compleet onnodig en bijna precies wat er zo irritant is. Gewoon niet doen.
Precies. Alles om een paar minuten in de belangstelling te staan met een primeurtje. En ondertussen misschien iemands leven kapot maken. Zo sneu.
Nikkie is gewoon de definitie van iemand met klasse hoe ze met allerlei situaties omgaat.
Dus post je het op een openbaar forum?
Ik heb geen contact met haar. Alleen via het EGF was dat.
Deze reactie op de video
Blackmailer: “Nikkie’s trans, everyone!”
Her fanbase: “ok”
Breekt mijn hart dat mensen blijkbaar instaat zijn om je af te persen met zoiets gevoeligs. Wat voor rat ben je dan?
Zoals hier verderop al wordt gezegd de ‘heb ik allang gezien’, ‘dat ziet toch iedereen’ reacties. Maar die vind ik nog mild. Dom, dat zeker wel, maar de mannen die zeggen ‘hahahaha een man die vrouwen leert hoe ze zich op moeten maken’, ‘hij moet gewoon normaal doen’ en ‘pikkietutorials hahahahhha’ vind ik ronduit walgelijk. Gewoon dat consistent ‘hem’, ‘hij’ nu ze dit weten. Altijd als het om transgenders gaat hoor. Het is een vrouw, shut your piehole.
Edit: zie dat @Luzarl hierboven de screenshots heeft geplaatst van zo te zien hetzelfde bericht als waar ik reacties las.
Positieve noot: gelukkig wel mensen die er tegenin gaan.
Wow
Ik merk dat ik in een bubbel leef waar gelukkig dit soort mensen niet zijn.