Beutyblogtopic XL #7

Dylan is dr huidige vriend (of verloofde). Haar ex was Rick

1 like

Wat prachtig. Wat sterk!

Had het niet verwacht ofzo??

Maar hoop echt dat deze coming out haar nergens in de weg staat.

Zoveel bewondering voor hoe ze deze video doet :heart:

En dat ze zegt Guys please know I am still me, this doesn’t change anything, I am still nikkie, I hope you understand etc breekt echt een beetje mijn hart :broken_heart: hoop dat tijden snel komen waarin zij en de andere Nikkies zoals ze zelf zei zich hierover niet druk hoeven te maken :disappointed_relieved:

Oja en idd :fu::fu::fu::fu::fu::fu: aan vuile afpersers hoop dat ze trots zijn op zichzelf godverdomme hoe triest kan je zijn

34 likes

Poeh huilen indd :sob::disappointed: vond haar moeder al heel leuk maar nu nog veel meer.

Dapper van Nikkie dit :heart:

3 likes

Ohja thanks!

Ik hoop wel dat de meeste fans dit ook echt zo zien inderdaad. Ze heeft natuurlijk ook veel fans (en samenwerkingen met merken) uit landen waar acceptatie nog veel meer een probleem is dan hier.

13 likes

Ahh jezus m’n hart brak echt bij het stuk waarin ze zegt dat iedereen echt moet geloven dat ze niet verandert en dat ze echt nog steeds zichzelf blijft.

6 likes

Vind dat ook wel heel krachtig eigenlijk. Ik bedoel ja die chanteur(s) verdienen een hoop shit want het is echt megalaag om dat te doen, maar zij neemt wel echt de high road hier en houdt volledig de eer aan zichzelf. + Misschien loopt er wel een aangifte oid, dat weten we natuurlijk niet. Dan zou dat misschien ook dat proces wel in de weg kunnen zitten.

Anyway heel krachtige en kwetsbare video en volgens mij was ze best bang voor de reacties, ik hoop voor haar heel erg dat die zullen meevallen.

21 likes

Ik denk dat ze de rechtszaak graag wil winnen. Denk dat je voor zoiets wel aangifte doet. Ervan uitgaande dat ze wist wie het waren.

4 likes

Wow ja. Ben heel erg benieuwd of er merken gaan afhaken. Dat zou wat zijn hey. Ik denk dat heel veel mensen zon merk dan gaan boycotten.

4 likes

Ja ik hoop het natuurlijk niet maar bij Jessie waren er ook veel merken die niet met haar wilde samenwerken om die reden.

1 like

Nikkie. :heart::heart:

Ik vind ik zó ‘knap’ dat ze het al die tijd stil heeft kunnen houden. Ondanks de geruchten die soms rond gingen. En hoe ze het geheim heeft kunnen houden. Dat ze op latere leeftijd, terwijl ze mega bekend was, nog operaties heeft ondergaan…

Maar ondanks alles voelt het toch wel dubbel. Dat ze zich al die tijd misschien heel erg verdrietig/onzeker heeft gevoeld maakt me verdrietig.

5 likes

Kunnen we de afpersers niet het leven zuur maken? :smiling_imp:

1 like

Woow, ik zag het op insta en dacht eigenlijk direct clickbait :see_no_evil: maar wow het is echt zo.
Wat knap hoe en dat ze het zo vertelt (en ook wel heel schrijnend dat het nu zo moet).

Stiekem toch ook bizar dat die roddel hier al jaren geleden al leefde ook eigenlijk…

egh die bas smit reageert “wow​:heart::heart::heart:” op haar IG post terwijl zijn denkbeelden volgens mij nog goed in 1950 passen

38 likes

nee Dylan is haar verloofde en Rick was die andere! Zou het zelf echt niet fijn vinden als ik mijn vriend me dit zou vertellen nadat we al verloofd zijn

15 likes

Ik had altijd wel een vermoeden, aangezien er ooit iemand op het oude forum al vrij rustig vertelde (misschien @Koekwaus?) dat ze vroeger bij haar in de klas zat en dat het wel waar was. Ik vind het een ontzettend mooie en sterke video, en ze ziet er zo knap uit, ze straalt echt.:slight_smile: Wel ontzettend rot dat mensen hiermee chanteren hoe sneu ben je dan :confused:

1 like

Wordt er helemaal emo van. Het lijkt me zo zwaar dat je dit inderdaad nooit kan afsluiten, je blijft er altijd bij moeten blijven stilstaan ook al wil je dat helemaal niet meer. Jezus ik vind haar echt zo sterk en heb gigantische bewondering voor haar

9 likes

Ik zou het hem maar snel vragen!!

3 likes

De reacties op Facebook laten weer zien hoe tolerant we zijn hoor :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Godverdomme wat kan ik boos worden om die onzekere mannetjes en jaloerse wijven die zich achter (grotendeels) fake accounts verschuilen.

15 likes