Beutyblogtopic XL #7

Die mensen die haar gechanteerd hebben zijn echt ontzettend triest jezus

11 likes

Oh damn dacht altijd dat dit maar een slechte roddel was maar toch niet dus. Knap van Nikkie. :heart:

Ik vond het altijd een idiote roddel, die vanuit jaloerse mensen leek te komenā€¦ zo knap dat ze haar eigen verhaal nu deelt! Wel heel erg dat het onder druk is, wat denken mensen wel nietā€¦

Wauw, wƔt een goede video ook :heart:

Dit soort mensen ( Nikkie en haar verhaal) heeft de LGBTQ gemeenschap echt nodigā€¦ ik vind het echt heel naar voor haar dat dit dan de zet was om open te zijn, maar ik vermoed dat dit in elk geval voor haar goed uit gaat pakken. Echt heel triest dat er mensen zijn die met zoā€™n life-event gaan lopen sollen. Go Nikkie.

45 likes

Ik vind het hoe dan ook knap dat ze het zo lang geheim heeft weten te houden. Niet niks als een wereldberoemde YouTuber.

22 likes

He gadver wat triest dat die mensen het niet voor zich konden houden.

25 likes

Had een reactie geplaatst! En ze reageert heel netjes terug :ok_hand:t3:

2 likes

Jeetje ik had dit nooit zien aankomen. Wat een prachtige en krachtige video heeft ze erover gemaakt. :heart:

2 likes

Heb de video een minuut aan staan en ik huil al. Het raakt me echt dat ze het niet op haar eigen moment en timing naar buiten heeft kunnen brengen, maar als gevolg van zoiets laags als afpersingā€¦ Wauw

6 likes

Ik vind het vreselijk en zo verdrietig voor haar dat ze onder druk "uit de kast " moet komen. Moet er oprecht van huilen.

3 likes

Oh my wacht maar tot ze over haar moeder begint :sob::sob::sob::sob::sob::sob:

16 likes

Zo knap hoe zij zich verwoord ook.

Maar ze had het Dylan dus ook nog niet verteld?

1 like

Ahhhh wat emotioneel. Echt respect voor haar en hoe ze deze video gemaakt heeft

1 like

Ja ik vraag me alleen af of ze het na de verloving heeft verteld. Oh wacht f fis dylan nou die ex of die nieuwe dude. Snap het niet meer

1 like

haha :smirk: :smirk: who knows.

Ik kreeg wel de indruk dat ze het hem recentelijk verteld heeft

7 likes

Jongens ik zit effe potje te janken. Wat een topper :two_hearts:

3 likes

Ik vind het wel jammer dat ze haar afpersers niet ā€˜outā€™. Hadden ze best verdient namelijk.

Verder eens met wat iedereen hier al zegt. Het is echt heel sneu dat het op deze manier moest maar ik hoop wel dat ze een goed rolmodel kan zijn voor anderen.

7 likes