Beutyblogtopic XL #7

Zoveel liefde voor Nikkie :two_hearts:

2 likes

What the hell, ze zegt dat ze het nu vertelt omdat ze gechanteerd werd

1 like

Ja dat kan ik me ook herinneren.
Ik geloofde het toen niet.

2 likes

WAUW :scream::scream::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Fucking bizar dat mensen hebben geprobeerd haar te chanteren trouwens

5 likes

Hahaha. Ja dit topic is vast de aanleiding idd.

Jeetje wat heeft Nikkie op haar 25e ook al een leven achter de rug he, met haar transitie en die vreselijke ziekte en dood van haar broertje. Echt een sterke vrouw :heart:

65 likes

Ja echt erg. Hoe verrot moet je zijn om te dreigen om naar de pers te stappen :rage:

Wauw Nikkie! Zo’n sterk filmpje :heart: you be you.

Sneu dat ze zich gedwongen voelde om het nu te zeggen maar tegelijkertijd zegt ze blij te zijn het eindelijk te kunnen vertellen.

Oh zo knap van haar!! Een studiegenoot vertelde me dit ook eens, omdat ze uit het zelfde dorp kwamen. Vind het dan inderdaad zo treurig dat dit soort mensen/geruchten eigenlijk ook de reden zijn dat ze zich nu zo gepressured voelt om het te vertellen. Maakt het alleen wel echt nog knapper van haar, love nikkie!

1 like

Ik vind het een prachtige video van Nikkie, de manier waarop ze het verhaal doet. Echt heel krachtig! :heart: Ik hoop dat ze voor heel veel mensen een voorbeeld mag zijn! Echt fucking belachelijk dat ze gechanteerd werd…

1 like

Haha ja ik was ook ff in de war, never mind. Heb m’n reactie verwijderd!

Wow zo onverwacht dit!

Snel video kijken!!!

1 like

Naja ze is niet gepressured door geruchten maar ze werd dus blijkbaar gewoon afgeperst. Wat echt wel fucking bizar is.

@Koekwaus ik heb het ooit via iemand van een van haar bureaus gehoord. Maar ze werd dus afgeperst vertelt ze aan het einde.

Wat vertelt ze dit goed en mooi. Groot voorbeeld voor velen.
Dit heeft de jeugd nodig (iedereen eigenlijk)
2020, het jaar waarin je écht jezelf mag zijn. Wát een vrouw. :heart::raised_hands:t3:

9 likes

Wauw wat een mooie emotionele video! Kreeg ergens ook het idee dat ze het Dylan misschien pas onlangs verteld heeft. Omdat ze zo benadrukte van ‘hij weet het nu’ en ‘we’re working on it’.

Lijkt me zo naar om altijd maar zo’n geheim met je mee te dragen. Terwijl je voor je gevoel gewoon altijd een meisje bent geweest en dat gewoon je ware zelf is. En dat je het dan toch telkens moét vertellen.

9 likes

Alleen maar respect voor haar :muscle:. Ik hoop dat ze zo een voorbeeld kan zijn voor mensen die dat nodig hebben.

Zo sneu dat ze dit moet delen op een tijd dat ze er nog niet aan toe was. Wat een lafbakkerij om te gaan chanteren.
Hoop dat ze door alle positieve reacties toch een goed gevoel aan de video en deze periode overhoudt.

Woooow. Ik dacht ook dat het een domme roddel was. Ergens nog wel indrukwekkend dat het zo lang ‘geheim’ is gebleven (of redelijk weinig geruchten toch). Ze is zo bekend. (ik ga nu de video kijken dus geen idee hoe oud ze was toen ze in transitie ging / openlijk meisje was, maar afhankelijk daarvan zullen toch een pak mensen haar herkennen van daarvoor).

1 like

Ach wijffie <3
Eigenlijk zou het ook geen drol mogen uitmaken, hè…

6 likes