Wow Nikkie. Wat goed.
Sneu dat ze voelde dat ze het nu moest vertellen, dat het anders door anderen wordt gedaan.
Wow Nikkie. Wat goed.
Sneu dat ze voelde dat ze het nu moest vertellen, dat het anders door anderen wordt gedaan.
Wat
Waren de geruchten dan toch waar? Was er niet iemand hier (EGF) die bij haar in klas had gezeten?
Waaaauwww!
Wow, zo knap.
Ik heb het idd ooit eens gehoord van vrienden van haar en vind het zó erg dat anderen dit voor haar naar buiten hebben gebracht ipv zij zelf. Zo zo knap.
Verwijderd want video gezien en het gaat niet over mij.
Jeeezus wat een video en wat een stoere vrouw.
ah ik vind het wel zo sneu dat ze het maar moest vertellen nu, terwijl ze dat eigenlijk nog niet wilde :’(
Ik dacht eerst gaaaaan we weeeer. Maar omg its true!! Wat gaaf dat ze er voor uit komt.
Ik begrijp niet zo goed wat je probeert te zeggen. Wat is heel vet en waarom ben je een insensitive bitch?
Ik heb nog geen tijd om de video te kijken maar waarom moest ze het nu vertellen?
Wow dat had ik zo niet aan zien komen Super dat ze dit deelt met haar bereik!
ik vermoed omdat de geruchten te sterk werden? want ze zegt dat ze het graag wilde vertellen onder haar eigen voorwaarden maar dat die kans van haar afgenomen is
Wow ik dacht echt dat het een idioot gerucht was! Wat rot zeg dat ze dit niet in haar eigen tijd heeft kunnen doen, maar ik hoop dat dit haar oplucht.
Maar het is toen ook al eerder in een topic besproken daar, voordat het forum offline ging? Toch
Edit: super dapper dat ze het vertelt, jammer dat ze niet helemaal zelf haar moment heeft kunnen kiezen
Wow wat
Wow ik had dit toch alsnog niet echt zien aankomen
Ah vandaar, ja dat is wel echt vervelend.
nikkie
Holy hell, ik word uitgelogd vanwege overbelasting. Vraag me af of het door dit topic komt. We hebben veel meelezers namelijk.
Ps. Love Nikkie. Zo video kijken.