Beutyblogtopic XL #7

Plus we hebben het over mensen die al jaren gelukkig samen zijn en elkaar bovendien foef noemen. Ik denk dat ze wel weten wat ze kunnen maken en wat niet en hoe de anser iets bedoelt…

2 likes

Cynthia heeft maar weer eens een artikel online gezet over (graag) alleen zijn. Voor bonuspunten noemt ze ook nog maar eens dat ze introvert én hoogsensitief is, noemt ze Kees 100x en schrijft ze het artikel vanaf… Terschelling.

Ik vraag me trouwens af of dit niet gewoon een oud artikel is dat ze opnieuw plaatst, maar qua inhoud staat er 0,0 nieuwe informatie in.
Ik weet dat ik het zelf aanklik en dat bloggen voor een groot deel zo werkt, maar ik vind het ook soort van arrogant om te denken dat mensen je zo interessant vinden dat ze graag voor de honderdste keer lezen hoe graag je - alleen - als introvert - met hsp - op Terschelling zit - met je hond.

26 likes

Volgens mij heeft Willem gewoon een AI script
gemaakt wat op basis van vorige artikelen een “nieuw” artikel genereerd… :thinking:

32 likes

of zij zelf :stuck_out_tongue:

ik snap wel dat het een grapje is, maar toch vind ik het ergens irritant dat wanneer het over coderen en scripting gaat willem (‘de man’) er ineens bij gehaald wordt, terwijl hij toch geen moer met haar blog te maken heeft

24 likes

Ja maar hij is toch IT’er of webshopbouwer of zo, ik denk dat het meer daarom gaat in dit geval dan dat hij een man is?

18 likes

Is dat zo? Dan snap ik m beter :smile:

3 likes

Met tiramisu

12 likes

Ze kondigt op insta ook aan dat ze er een hele serie blogposts van gaat maken😒

Er zijn veel onderzoeken gedaan naar alleen zijn en hoe dat goed voor je is. Zo word je er creatiever, productiever en empathischer van en wordt je mentaal sterker.

Als je empathischer wil worden kan je ook gewoon Harry Potter lezen.. Stuk leuker.

Of een rommelige kamer als creatieveling.

Misschien kunnen ze nog een wetenschappelijk onderzoek of je daadwerkelijk productiever wordt als je Cynthia’s structuurjunkie en workshops gebruikt.

Kom je best een eindje, met dit artikel alleen al.

97 likes

ik mis Brasserie Jansen

5 likes

Nee het is workation

1 like

DAN STREEP JE ‘M NIET AF HÈ! Beetje een gegeven bingokaart in de bek kijken.

:stuck_out_tongue:

20 likes

Mas zit bij RTL boulevard ivm een item over influencers

Edit: te laat

Mas zegt in haar laatste instagrampost dat rozemarijn wordt afgeraden bij zwangere vrouwen. Heb ik iets gemist?

1 like

Mag je gewoon vretten

10 likes

ok, true. Maar workathon klinkt nog als iets intensiefs, terwijl het natuurlijk een work-vacation is!!

2 likes

Ja ik ben ook gaan Googlen, maar het mag volgens alle websites gewoon. Wilde nog reageren op d’r insta maar wilde geen moedermaffia zijn. Terwijl dit eigenlijk een omgekeerde maffia zou zijn haha.

2 likes

Ze zei wel in de vlog dat ze tips juist heel fijn vindt, als het maar op een aardige manier gezegd wordt. Ze zei alleen in een andere vlog ook dat ze soms liever het zekere voor het onzekere neemt. Dus dat als er ergens staat dat je het niet mag eten dat ze het dan liever niet doet.

2 likes

Nikkie heeft net een video geplaatst waarin ze vertelt dat ze geboren is als jongen.

32 likes