Mee eens hoor! Ik bedoelde hiermee wel echt puur al hetgene wat maakbaar is, dus kleding, make up, (cosmetische chirurgie vind ik dan op het randje) zal iemand nooit om zijn gezicht of lichaam beoordelen, ik bedoel meer de stijlcombinatie waar men voor kiest. Vind dit ook dubbel van mezelf want juist leuk dat er verschillende stijlen en smaken zijn, anders was het maar saai. Maar ook om erover te praten wat je persoonlijk wel of niet mooi vind. Ben zelf denk ik meer een ‘basic bitch’, waar laatst hier ook een discussie over was. Maar dat vind ik dan weer in een beetje in hokjes plaatsen. Lastig zulke dingen en wat wel en niet netjes is om te zeggen.
Gecondoleerd met Meneer Aart <3
Dankje we waren heel close.
Nou als mijn man mij een baby fabriek zou noemen zou ik hem dat ook niet in dank afnemen hoor vind het best denigrerend klinken eerlijk gezegd
Waarom niet? Ik neem aan dat jij net als ik en wij allemaal al ons hele leven dealen met mensen die oordelen over wat je doet, wat je zegt, wat je draagt, wat je wil, wat je niet wil. Zeker vrouwen. Zou fijn zijn als we daar een beetje vanaf konden. Dat gaat ons toch allemaal aan.
Zo hallo zeg, gaat het met je?
Als je dat zo met zoveel volgers post dan kun je er op wachten dat je commentaar krijgt.
Ik noem mijn man toch ook geen zaadfabriek op Twitter?
Ja ik ben normaal echt anti vrouwonvriendelijke opmerkingen etc maar ik denk dat ‘babyfabriek’ in dit geval wel lief bedoeld is door gregor. Niet als in ‘je bent vrouw dus je enige taak in het leven is baby’s produceren’, maar meer van ‘wow je lichaam kan een baby maken, een echte babyfabriek ’
Ik snap het probleem ook echt niet, mensen vallen echt over alles. Zo vermoeiend.
De foto’s op de IG van Wil vind ik echt prachtig. Zo classy. Zo kan het ook.
Jaaa nu wil ik ook zo’n shoot
Ja plus Mas zit de halve dag op insta, alsof zij het niet gezien zou hebben/het zou toestaan als het haar niet aanstond.
Kennelijk vind zij het gewoon leuk/lief dus dan boeit het geen ene reet wat wij en onze oma’s ervan vinden.
Ze noemen elkaar ook al jaren Vagina op z’n Vlaams, smaken en humor verschillen.
De foto’s vind ik echt prachtig, maar ik snap ik de beginvraag “kan iedere vrouw eruit zien als een lingeriemodel?” niet in deze context. Wil heeft een van nature zeer slank en atletisch lichaam, dat erg dicht bij het mainstream lingerie lijf komt. Tuurlijk is er de laatste 2/3 jaar meer ruimte voor “plus”, maar ik vind de insteek zo stommig als je vervolgens alsnog het mainstream beeld (knappe, slanke vrouw, kleine buste, geen straie) voorgeschoteld krijgt. Begrijp me niet verkeerd, want het is haar lichaam en ik bedoel geenzins dat zij dat soort beelden niet zou mogen maken, maar het verhaal eromheen vind ik gebakken lucht. “Kan iedere vrouw eruitzien als lingeriemodel?” Is in dit geval niet de vraag.
Edit: het is nu zo’n typisch “jij kan dit ook” verhaal geworden, terwijl we makkelijk kunnen concluderen dat dit soort foto’s minder “classy” worden gevonden mer een ander lijf.
Wat is dat nou voor een opmerking? Ik zou het ook niet waarderen als mijn vriend mij een ‘fabriek’ noemt. Hoe is dat liefkozend?
Volgens mij had ze zelf ook in har q&a iets gezegd wat refereerde naar dat ze een babyfabriek was. Dus ik denk dat het gewoon iets tussen hun is. Denk daarbij dat mascha en gregor heel erg op een lijn liggen, dus heb niet echt het idee dat massa hiervan wakker zal liggen
Dat heb ik allemaal niet gelezen. Ik heb gewoon de foto’s gezien die zij heeft gedeeld.
Liefkozend is relatief. Wat de één liefkozend vindt, vindt de ander vreselijk. Mijn vriend noemt mij aap (lang verhaal waarom). Wij vinden dat liefkozend.
Mijn vriend noemt me dik of dikkiedik en dat is ook liefkozend bedoelt. Niet iedereen snapt dat, ik wel en daar gaat het om. We moeten niet op alle foefen zout leggen!
Het is gewoon een opmerking of grapje, het gaat er ook helemaal niet om welke individuele forummer dit allemaal wel of niet liefkozend vindt. Er wordt hier zoveel nadruk gelegd op één woord, terwijl ik denk dat er bij iedereen thuis ook wel eens grapjes gemaakt worden of dingen gezegd worden die je zelf prima vindt, maar als je er met 90 mensen op een online forum over gaat discussiëren er altijd wel iemand is die het zwaar kwetsend ofzoiets vindt. Zoooooo overtrokken.
De koosnaampjesmaffia