Beutyblogtopic XL #7

haha great minds

9 likes

Ik snap sowieso niet waarom classy als positief en ‘trashy’ als negatief wordt gezien. Het maakt toch echt geen ene reet uit? Althans, het zou niet moeten uitmaken vind ik. Maar ik vind het toch zo vervelend om te lezen dat ‘iedereen het zelf moet weten hoor’ maar wel onder bepaalde voorwaarden. Niet als je moeder bent, niet als je grote borsten hebt, niet als je niet superknap bent, niet als je een dikke buik hebt. ‘Je moet je sterke punten accentueren’. Gewoon nee. Ik zie liever de angst voor seksualiteit en het idee dat je altijd de beste versie van jezelf moet zijn van het straatbeeld verdwijnen dan een paar flinke tetten in een heel strak jurkje.

30 likes

Nja alle vrouwen zijn hoeren als ze achter hun aanrecht vandaan komen.

32 likes

Een lady in the streets maar een freak in the sheets graag. Is dat nou teveel gevraagd.

6 likes

Ik vind alle splitjes in jurken aan de voorkant super ordi :smiley: borsten of geen borsten

3 likes

Het is wel gewoon zo dat je in deze maatschappij eerder met ‘gewaagde’ kleding wegkomt als je kleinere borsten hebt (of sowieso een minder ‘curvy’ figuur hebt), bruin haar en een ‘lief gezicht’ hebt. Heb je grotere borsten, meer curves, blond haar of hardere trekken in je gezicht dan vinden mensen wat je draagt sneller ordi. Ik vind dit echter eerder een maatschappelijk probleem dan een goed argument om hier te gaan aanvoeren.

9 likes

Het mag ook allemaal wel, maar de een vindt het wel mooi en de ander niet. Meer is het toch niet?

1 like

Maar je bent het waard! Als je jezelf niet serieus neemt dan gaat niemand dat doen. Kijk in die spiegel en zie hoe mooi je kunt zijn!

Ja, in NL hebben we ze ook haha.

2 likes

Maar het gaat niet alleen over wel of niet mooi, want dat mag je ondanks dat je er eigenlijk niets mee te maken hebt prima bespreken vind ik. Het gaat om de oordelen die erbij komen. (Sletterig, trasy, ordi, etc.)

2 likes

Het lijkt me nogal wiedes dat het mag. Maar als je dat er extra bij vermeldt dan lijkt het net alsof je heel tolerant bent terwijl je nogal wat oordelen hebt over andermans uiterlijk.

Ik vind het wel echt een leuke bril! Staat Gregor ook goed vind ik. En ik vind zijn overhemd ook mooi. Ketting is nmsmvpe. Op deze foto lijken ze zo gelukkig, mooi om te zien.

1 like

Ja dit kan ik bevestigen. Mvg Jezebel

3 likes

Hmmja okĂ© dat snap ik wel. Sorry misschien is deze discussie gewoon even teveel voor m’n brakke hoofd op zondag :smile: ik zal me er even niet in mengen.

Nee want die hebben toch geen ziel

4 likes

Ik heb dat zelf niet zo in de gaten. Misschien wel. Ik denk dat niemand ooit geheel zonder oordelen is. Dan vind ik het fijn dat ik het schijnbaar doe over zoiets oppervlakkigs als kledingstijl en niet over belangrijkere dingen.
De borstendiscussie heeft daar voor mij niet zoveel mee te maken denk ik, Als ik zo’n jurkje aan doe open tot mijn navel, zie je zo’n platte borstkas eronder en is net zo goed ordinair. Het staat haar juist beter dan mij, maar zou gewoon 2 knoopjes meer dicht doen. Het zijn de kleine dingen wat het net ff teveel maakt. En ik geef ook aan het is puur smaak denk ik. Net als dat veel mensen hier de kledingstijl van foef kinderlijk vinden en dat ook gewoon mogen zeggen.

4 likes

Vraag me eigenlijk af of Noor nog zo dik is met heel
die Klibansky clan. Iemand een idee?

Jezus Mari niet cool, heb je die hele discussie over bodyshamen gemist. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Maar was dat niet een strategisch insta spon partnership?

29 likes

:joy::joy::joy: ik schrok en scrollde terug om te checken of ik de tekst erachter was vergeten
 well played! :clinking_glasses:

7 likes

Als je niet weet wie dat zijn klinkt dit heel gevaarlijk.

19 likes

Jezus wat kunnen mensen zeiken hier. Haar lijf fabriceert op dit moment een baby, hij noemt dat liefkozend een baby fabriek. Notabene met hartjes erbij. Die man van jou mag wel op zijn teentjes lopen, als dat je al niet kan bekoren.

9 likes