Ja hier denken we gewoon anders over denk ik. Als ik kleding draag, denk ik nooit aan of het ‘nodig’ is of anderen iets zien, maar enkel aan wat ik wil laten zien. Soms is dat bedekt van mijn enkels tot mijn handen en soms is dat een tietspleet. Ik hoop dat iedereen enkel hier aan denkt eigenlijk i.p.v. aan wat nodig is. Want wat is nodig? Debbie laat haar tietspleet duidelijk graag zien. Ik kan er gewoon echt niet bij hoe je daar iets negatiefs van kunt maken tenzij ze die tietspleet in je gezicht duwt.
Ik vind ‘tietspleet’ zo’n raar woord eigenlijk
Ik heb het ook nog nooit eerder gehoord.
Ik ken het woord zwanus daarvoor
Debbie geeft zelf altijd aan dat wat bedekt moet zijn is bedekt.
Dat soort jurkjes zijn trashy ongeacht je leeftijd, moederschap of wat dan ook.
Mee eens, dit is ook wat ik bedoelde. Het stofje in combinatie met de pasvorm, veters etc.
En zo’n leer jurkje is nu mega trendy maar ik vind dat je van jezelf een natural classy uitstraling moet hebben om ermee weg te komen dat het niet ordinair wordt. Puur smaak hoor. Als je dan ook nog de knoopjes tot je navel toe open doet, samen met de rest van haar uitstraling, maakt dat ik het iets teveel naar zo’n sm pakje vind neigen.
Wat een humor heeft die jongen toch
Het is zo 2019 om commentaar te hebben op de kledingkeuzes van volwassen vrouwen. En ze trashy noemen omdat ze hun lichaam tonen vind ik heel vrouwonvriendelijk.
Wauw. Sowieso een cringey uitdrukking. Maar ik zou het persoonlijk (als vrouw die verminderd vruchtbaar is en het al langere tijd niet lukt om zwanger te worden) niet zo fijn vinden als mijn man mij een ‘babyfabriek’ noemt, en dat is nog zacht uitgedrukt.
Mijn vriend had laatst bijna die bril van Foef gekocht, ben nu stiekem toch blij dat ie voor een andere heeft gekozen
Wat is een natural classy uitstraling? Oprechte vraag hoor!
Mijn invulling: verzorgd maar eerder natuurlijk. Geen extreme zelfbruiner, heel opvallende make up, lipfillers, overgeblondeerd haar etc.
Make up juist eerder naturel, haar verzorgd, goed passende (kwalitatieve) kledij.
Jezus itty bitty titty committee. Als je big boobs hebt dan heb je nou eenmaal een tietspleet.
Deal with it.
Hahaha stop trying tietspleet happen!!!
Grote borsten zijn prima, maar als je iets aandoet dat een decolleté tot je navel heeft zeg ik: nee niet classy.
Dan heb ik het tegenovergestelde van een classy uitstraling geloof ik .