Beutyblogtopic XL #7

Nate mag mij altijd bellen om uit te huilen hoor…

@Boppie
Dat is geen gerucht, dat zegt hij zelf.

Ik vind het aan de ene kant dus echt sneu voor ze omdat ze zo’n sterk koppel leken, maar aan de andere kant vind ik het nog steeds heel lastig om compassie te voelen voor Jeffree.

3 likes

Mijn god, Debbie is ook weer een veel te klein jurkje aan het passen op Instastories. Meid, je hebt een prachtig lichaam, maar dit is echt een maatje te klein. Hier kan je toch ook niet in bewegen en ademen?

zingt Anita Meijer - Why tell me why

6 likes

Vind het ook niet mooi dat die cups dan zo matig op haar borsten zitten. Vind t bij haar borsten nog t meest raar zitten

1 like

Ik dacht ach het zal meevallen, ff checken. Maar indd ik vind t ook heftig :no_mouth:

Ook haar borsten hier: flinke spleet
(ben gewoon zuur want heb zelf geen decolleté)

2 likes

Dit bewijst maar weer: stijl en klasse zijn niet te koop.

18 likes

Wou dat ik er zo uit zag in zo’n jurkje

10 likes

Maar heeft ze dat jurkje dan ook gekocht? Want iets passen dat te strak zit is gewoon grappig (en eerlijk als mijn lichaam er zo uit zou zien in een te strak jurkje zou ik dat ook op alle manieren vastleggen haha, ook als ik het dan niet zou kopen want in welke gelegenheid draag je zoiets?).

1 like

De cups passen gewoon niet om haar borsten/het jurkje is daar gewoon te klein maar wat is er mis met ‘een flinke spleet’?

10 likes

Aaah de moeder kaart wordt gespeeld

65 likes

Waarom kun je haar niet los zien van haar moederschap? Ze is ook gewoon een vrouw die zich kleedt hoe ze dat leuk vindt. Heeft niks met moeder zijn te maken.

35 likes

Ik vind eigenlijk dat vrouwen die hebben gebaard alleen nog maar loshangende jurken tot hun enkels mogen dragen om de eer van hun kinderen niet aan te tasten #respect

Mijn moeder wishes dat ze Debby’s lijf had :joy:

38 likes

Zolang mijn kinderen zo’n wansmaak hebben, hebben ze niks over mijn smaak te zeggen. Met die lilleke unicorn/pailletten/Cars truien.

42 likes

Ik hoop vooral dat mijn moeder zich net zo vrij voelt als Debbie. Eigenlijk hoop ik dat voor elke vrouw

afbeelding

27 likes

Ze zegt toch ook niet dat jij dat zegt. Zij zegt dat. Ook al is het sarcastisch.

Mijn ma is ook zo’n “hot mom” en mijn principiële bezwaar tegen deze kledingstijl is dat men soms denkt dat zij mij is. Like hallo, ik ben geen vijftig.

7 likes

Loop je nu stiekem te humblebraggen dat je eruit ziet als een hot mom?

27 likes

Mijn moeder heeft een minder ‘sexy’ kledingstijl maar kleedt zich wel vrij hip en blondeert haar haar etc. en hoewel ze nog steeds duidelijk 30 jaar ouder is dan ik oogt ze iets jonger dan ze is. En je moet haar gvd ZIEN STRALEN als iemand (bijv. een blinde of iemand die overdreven aardig wil doen tegen haar en niet tegen mij) vraagt of ze mijn zus is. Helemaal van HIHIHIHIHI DENK JE DAT ECHT?? (note hier dat ze het niet ontkracht). Ik kan dus niet anders dan zodra ik een kind heb de Debby route opgaan voor mensen denken dat mijn baby van mijn moeder is ofzo.

43 likes

Nee, was het maar zo’n feest. Het is juist dat men als ze ons naast elkaar zien, haar aanzien voor de 24 jarige en mij voor de bijna 50 jarige.

@grace precies dit. Dan nog dagen herhalen hoe fantastisch het is dat iemand ons omwisselde. Terwijl ik in de spiegel mijn gezicht bestudeer en bedenk hoe je het in hemelsnaam niet ziet. Hallo ik kom net uit mijn ei, vers, jeugdig, hoe zie je dat niet?! Zij heeft nota bene grijze haren!!!

9 likes

Omg love it. Ik maak alvast een Pinterest board aan voor inspiratie.

4 likes

Ik weet dat ik altijd op jou kan rekenen :heart:

Ps die borsten moeten we crowdfunden

2 likes