Nu we het over Cynthia hebben, zou er een feud part 2 komen als Cynthia binnenkort ook zwanger wordt?
Kaa-meron. Ok boomer.
Please donāt
Dit werd toch al gezegd op YT?
Had ik niet verwacht.
Omg. Ze hadden toch net ern nieuw huis samen en pas op vakantie :ā(
Iemand samenvatting?
Maar Nathan mag wel in mijn armen uithuilen hoor.
Gelukkig kun je de naam ook afkortenā¦
Samenvatting van de video is dat er geen tea of drama is en dat met Jeffree. De 17 minuten was voornamelijk gevuld met dat hij zijn soulmate is verloren, dat zijn moeder niet dood is (want dat was blijkbaar ook een gerucht) en dat hij het heel moeilijk heeft met het overlijden van zijn twee hondjes vorig jaar.
Ik meen te herinneren dat ze ooit zeiden dat Nate nooit met een man is gegaan voordat hij Jeffree kende
Op Youtube?
Jup. Door al die Tea accounts
Ook dat Nate en Jeffree elkaar ontmoet hadden voordat Jeffree echt mega bekend werd. Nate wilde nooit in de spotlights staan en vindt het lastig om zo bekend te zijn.
Kijk ik niet. Geen idee
Is mijn guilty pleasure
Gek wel om deze 2 videoās naast elkaar te zien
Kan me dit ook nog herinneren!
Had dit totaal niet verwacht.
Vind het voor beide partijen heel treurig.
Nathan en jeffree kregen verkering toen jeffree nog letterlijk niets had. Hij is in super korte tijd een mega bekend persoon met ditto inkomen geworden.
Het afgelopen jaar is er veel gebeurd in hun leven. Twee van hun hondjes gingen dood, er werd ingebroken in het bedrijf van jeffree, zijn moeder bleek ernstig ziek, Nathan zān opa overleed, Nathanās broer werd opgenomen in het ziekenhuis, de gekte rond de Shane samenwerking.
Ze zijn elkaar helemaal kwijt geraakt in de gekte.
Ik denk dat de aankoop van het nieuwe en zwaar beveiligde huis een soort wanhoopsdaad is geweest.
Dat staat nog los van het feit dat Nathan absoluut niet beroemd wilde zijn.
Wilde Nate geen beroemde skater zijn though? Of zit ik helemaal verkeerd