Ik vind het vreselijk. Maar ieder zijn ding.
Ik vind onze mas heel leuk zo rondom de zwangerschap. Ik vind het tof dat ze het niet zo opblaast: het vertellen aan vrienden gaat âsimpelâ en persoonlijk, er komt geen over de top gender reveal verhaal, ze is in my opinion enorm nuchter over alles⊠fijn om naar te kijken en ik gun het ze echt enorm!
Ook poppy als werknaam vind ik leuk. Echt een dingetje van hun!
#wateenpositiviteitvoordiemeit
Ik vind Poppy zoân leuke naam
Is er een link met Eminem? Ik zit niet zo goed in die materie, nl.
Eminems echte naam is Marshall, Gorgel is #1 fan
Of doelde je op de ccc
Neem aan dat ze Cameron bedoelt. Is daar een link mee te leggen?
Ja, CCC. Is dat iets met Heminem?
âNEEHEE HET IS KEMMERONâ - Dat kind, de rest van zijn leven
Iets met een CCC club waar hij en Proof the rapper waren of iets en Proof is neergeschoten? Zie ik snel op Google
Edit; gaat wel echt ver als ze daarom deze combi van namen hebben gekozen Hhaha
Lol Mas is in haar nieuwe vlog een heel lang verhaal aan het vertellen hoe ze al jarenlang een idee heeft om een social experiment te doen, zoals What would You do? In de VS.
âWant dat hebben we niet in Nederlandâ
Girl, je denkt er al jaren zo over na en weet niet dat de NPO al seizoenen precies het programma uitzendt dat je omschrijft > Hufterproef.
Zij denkt natuurlijk easy money
Ik weet nog in begintijden van haar blog dat ze heel vaak copy en paste ideeĂ«n van amerikaanse youtubers gebruikte en haar âeigenâ maakte zonder het te vermelden. Waarom ook niet met deze formats
Nou we hebben anders nog geen Polder John Quiñones
En ze vond ook nog dat het verhaal te zakelijk en te technisch werd, want ze vroeg zich af of je met zoân productie de investering wel terugverdient. Je moet namelijk geheime cameraâs ophangen en zorgen dat het geluid goed is.
Dit gaat mijn lekenhoofd inderdaad te boven Mas.
Hahaha echt he elke comment zegt ook " HufterproefâŠ"
Cynthia vergelijkt op insta geld met poepen. Klopt eigenlijk wel, soms komt het niet en soms gaat het eruit als water
wel fijn dat jij die 30 stories erover samenvat in 1 post
Euh hoe zou je Cameron verkeerd moeten uitspreken?