Beutyblogtopic XL #6

Sommige mensen doen sheet masks in het vliegtuig, ik durf niet eens mn handbagage open te doen om niet de mensen naast me te storen

24 likes

Haha je doet je naam eer aan. Maar dit gaat toch om andermans huis? Dan mag diegene toch zelf bepalen hoe en wat? Als ze het maar niet op straat doen haha

2 likes

Van mij wel maar ik word daar helemaal kriegel van als ik dat zo zie. Dan wil ik eigenlijk de boel gaan sorteren enzovoort:sweat_smile:

Het is toch ook veel fijner om gewoon te weten wat je allemaal hebt? Zullen we aanbieden om samen orde in de chaos te scheppen?

1 like

Omg zo leuk dat Jeffrey bij Tiffany’s werkt en dat hij Mascha dat ontbijt geeft. Dat is echt mijn droom. Hij weet er ook echt super veel van.

10 likes

Mascha heeft echt een hele slechte, onzuivere huid gekregen. Zou echt zo erg balen want het is vaak moeilijk te achterhalen wat het nou veroorzaakt. Echt kut als je huid ineens zo slecht is!

Eet/drinkt zij nog zuivel? Nee toch? Wellicht door suiker?

Gaat dit over Jeffrey van Vera? Zit hij in een video van Mascha? Superleuk als dat zo is!

2 likes

Ze kreeg het nadat ze stopte met selderijsap. Misschien komt het daardoor?

Late reactie. Denk inderdaad niet dat de mensen die een trio hebben het heel moeilijk hebben in de maatschappij, maar ik denk wel dat het ‘meer willen’ naast een traditionele monogame relatie wel nog steeds in de taboesfeer zit. Vind dat je dat zelfs hier ook nog wel eens ziet; in je relatie zou je alles moeten halen waar je behoefte aan hebt en anders ben je raar/pervers of zit je relatie niet goed. Vind het juist goed dat het besproken wordt.

Jaa in haar verjaardagsvlog!

Ja, vond het ook leuk om te zien hoe hij er over vertelde! Maar dat ontbijt zou ik wel karig vinden, als dat wat je zag alles was. En wat een bedragen voor sieraden… Echt niet normaal, haha.

2 likes

Mascha eet dacht ik vegetarisch en is inderdaad gestopt met die selderij sap (dat zou helpen tegen acne). Ze denkt zelf dat het door haar longen of darmen komt :face_with_monocle:. Anyway wat het ook is, zou er heel erg van balen!

Nee dat denkt ze helemaal niet, er wordt gezegd dat onzuiverheden op je wangen/kaaklijn duiden op een slechtere werking van je longen of darmen, net zoals gezegd wordt dat onzuiverheden op je kin iets met je menstruatie/hormonen te maken hebben en op je voorhoofd met je nieren/slechte slaap te maken hebben. Mascha zegt zelf “er wordt gezegd dat blabla, maar ik weet het niet.”

3 likes

Sommige dingen worden hier zo uit zijn verband getrokken en dan moet je maar net de video gekeken hebben om te weten dat het niet zo is gegaan. Net als die ‘vijf uur durende ochtendroutine’ van Lily Like die niemand met een baan zou kunnen doen, terwijl het eerste wat ze doet als ze wakker wordt werken is vanwege het tijdsverschil.

11 likes

Ik heb vandaag nog laarsjes in maat 21 gekocht :roll_eyes:

Ik kom net Mascha en Gregor en Marije tegen op een feestje en het is ZO ongemakkelijk lollllll

26 likes

Het tegenkomen of hoe zij zich gedragen?

Ja hoe zij doen haha ik ben ook een beetje aangeschoten maar zij doen ook gek??? Gregor deed superleuk haha maar Mascha niet zo

5 likes

Weeeeeggg

38 likes