Beutyblogtopic XL #6

Mascha is bij een instagram marketing panel op ADE een praatje aan t houden, in t engels, en promoot daarbij denk ik ook haar boek? (Zie haar stories). Geen idee wat voor publiek daar verder zit (internationaal?), maar ben benieuwd of de mensen daar interesse in hebben, aangezien 't boek in 't nederlands is🤔

1 like

Massa heeft een mini shoplog op insta geplaatst en jullie mogen raden wat ze o.a. gekocht heeft. Ze koopt het elke keer als ze gaat vliegen (dit is wel echt een weg-gever)

2 likes

Comfy vliegoutfit?

7 likes

Dingdingding! Al noemt ze het nu een chill/huispak

Zo’n vies shotglaasje met vloeibaar gras tegen allerlei zelfbedachte ziektes en kwellingen.

21 likes

Goede poging!

1 like
Nog meer geneuzel

Ja dat doen wij wel! Het voordeel is dat bedrijven bij ons op locatie moeten komen voor de dienst die ze afnemen. Dus dat bedrijf moet nu verplicht op locatie betalen met pin of creditcard. En zo zijn er een aantal bedrijven die dat moeten. Dat vinden die bedrijven verder ook prima! Dus win win.

2 likes

Ik weet niet meer zeker of het Mascha was, maar er is eens een beautyvlogger/blogger geweest die een beautyroutine in het vliegtuig filmde. Met facemasks en eyepatches en al.
Super extra :sweat_smile:

Ik vlieg heel regelmatig, maar heb nog nooit zoiets in het wil gezien.

2 likes

Ik ook niet maar lijkt me wel heerlijk! Je zit toch maar te zitten en droge lucht dus waarom niet.

Ja, zeker! Maar weet nog dat ik het toen een vrij bizar idee vond om met een sheetmask op in een vliegtuig te gaan zitten, haha. Ik gooi er gewoon een extra laag dagcreme tegenaan.

Kan niet uitstaan dat ik niet meer weet wie dat was…

2 likes

Shay Mitchell?

Ik heb wel eens iemand met zo’n watermeloenmasker op gezien, dat je van die verschillende ‘plakjes’ op je gezicht hebt zeg maar. Dat zag er zo dom uit.

:raising_hand_woman: guilty! Ik gooi er gewoon een sheetmask op hoor. Schijt wat mensen denken. Alles voor de perfecte huid

1 like

Ik denk het Michelle Phan was…
Het is zo lang geleden, maar vond het toen zo absurd :laughing:

Nu ik zelf veel vlieg begrijp ik wel waarom.

4 likes

Ik vind het altijd zo’n getrut in zo’n krap vliegtuig. Tegen de tijd dat ik mn tas onder de stoel vandaan heb getrokken ben ik er al klaar mee. :smile:
Ik gooi er een lading extra dagcreme tegenaan, op hoop van zegen.
Stewardessen hangen elke dag in de lucht, dus zal wel los lopen (hoop ik)

2 likes

Als ik bijv naar Amerika vlieg heb ik ook een hele beauty routine voor we gaan landen. Toch tijd genoeg

1 like

Volgens mij ben ik echt ge-over-influenced maar ik doe dat dus wel! Vind ik echt chill. Ook als ik met de auto op vakantie ga of zelfs in de trein doe ik wel eens een sheet mask.
Maar goed ik gooi dus ook die olie in de douche dus ik zou mij maar niet te serieus nemen.

39 likes

O, je hebt groot gelijk. Ik gooi na aankomst een plens water in m’n gezicht in de hoop dat ik er niet uit zie als een personage uit The Walking Dead.
Als ik een vliegtuig zie slaap ik al, dus kom altijd behoorlijk gekreukeld uit de strijd.

4 likes

Haha deze dan. Snap wel dat ze het schoon wil maken, tegelijkertijd denk ik mens wat vermoeiend

6 likes

Ik word er zelfs een beetje boos om! Ruim die zooi gewoon op, zo moeilijk is het allemaal niet