Ik zie niets ongemakkelijks! Wat voor feest is het?
Ahh, leuke foto juist!
Ziet er gezellig uit! Niet sarcastisch, leuk!
Nee ze is echt ongemakkelijk, trust me. Gregor is gezelliger dan zij haha
Nuchtere edit: viel allemaal best wel mee
Haha oke interessant
Ja sorry ik ben een beetje dronken
Mascha ziet er wel mooi uit!
Lololilolol
Ja sowieso!! Ze is prachtig
“oh kut heb ik dit op het forum gezet allemaal?”
Snap nog steeds niet hoe ze ongemakkelijk was? Wat deed ze dan?
Leuke foto!
@Opheliac: ik vind het raar en onaardig dat je hier komt posten hoe ongemakkelijk het / zij is om vervolgens wel nog een foto met haar te posten.
Edit: had @FISSA’s post nog niet gezien, zelfde tijd gepost.
@Opheliac zegt zelf dat ze een beetje dronken was, dus waarschijnlijk heeft ze het niet vervelend bedoeld? Iedereen doet wel eens een beetje gek wanneer ze gedronken hebben?
Maar dat zet ik niet op een openbaar forum. Ik vind dronkenschap geen excuus om alles online te plempen.
Nee ben ik het ook mee eens, maar soms doe je even iets ondoordachts, vind het niet eerlijk haar daar helemaal op af te branden
Waarom is zo’n foto hier plaatsen anders dan bijvoorbeeld op Instagram, wat ook openbaar is?
Oeps, ik had de reactie boven die van mij nog niet gelezen, volgens mij is die ongeveer tegelijk geplaatst. Was niet mijn bedoeling om in herhaling te vallen hier.
Er zijn best wel veel stappen die je moet nemen voordat je bij deze actie komt. Dus het lijkt me niet helemaal ondoordacht.
Dat zeg ik niet? Ik denk helemaal niet dat er sprake is van voorbedachte rade.
Ondoordacht betekent iets anders. Ik was er niet bij dus weet niet hoe het gegaan is maar het is echt niet handig. Maar goed volgens mij is er genoeg over gezegd nu wat dat betreft.