Beutyblogtopic XL #6

Cynthia loopt op insta te schreeuwen dat ze een deurwaarder heeft ingeschakeld.

Ze tagt de deurwaarder iets van 3x, en noemt ook nog ff het bedrag van de factuur.

Het komt op mij zo schreeuwerig en niet classy over. Ik snap dat ze het zat is en een deurwaarder inschakelt, maar plemp dat niet zo op je social media.

32 likes

Ik vind het wel een fijn recept, die dadels met spek vond ik vrij lastig. Fijn dat ook de beginnende hobbykoks bij Sint terecht kunnen.

14 likes

Yep verwijderd. Dat was snel!!

1 like

Damn it. Should have made screenshots

6 likes

Haha, ik dacht juist hetzelfde!

1 like

Wat waren de bedragen dan!!!

€3000

Een klant had sinds juni niet betaald en ze had al 15 herinneringen gestuurd zegt ze. Dus nu heeft ze een hulp ingeschakeld om de rekening van €3000 te krijgen.

1 like

Precies dit soort dingen posten zorgt ervoor dat zij zó onsympathiek over kan komen.

Ze staat volledig in haar recht met die deurwaarder en snap het helemaal, maar waarom dit in je stories posten? Ik snap oprecht niet waarom je dit zou willen delen.

31 likes

ROZE HAAR?! Ooooooo ik ga het nu direct opzoeken.

15 betalingsherinneringen sinds juni? Dat zijn is er dus elke week één. Vind dan wel hee heftig.

16 likes

Het is toch ook gewoon irritant als mensen je niet betalen? Vijftien herinneringen is misschien wat veel, maar wij weten niet welke afspraken er over betaling zijn gemaakt.

Overigens ben ik het wel eens met dat het echt onzin is dat ze dit in haar stories zet. Daar is ze blijkbaar zelf ook wel achter, gezien ze het verwijderd heeft.

1 like

Niet erg professioneel maar hoe meer je mij zegt dat ik iets moet doen, hoe minder ik het doe. Ik zou ook lekker ff wachten als iemand me lastig valt met een herinnering per week.

Lekker petty.

7 likes

Sorry maar dit snap ik echt niet. Het is geen principekwestie, want je moet gewoon betalen. Jij wil toch ook je salaris op tijd? Als jij gaat zeuren (terecht) bij je HR afdeling wil je toch ook niet dat ze het uitstellen omdat je er vaak om vraagt?

Daargelaten dat het niet chique is om dit op Instagram te delen.

34 likes

Ik geloof dat ik er al bij zei dat het onprofessioneel was en petty.

Bij dit soort social media uitbarstingen die ze dan later weer verwijdert, moet ik altijd lachen omdat ze ook cursussen aanbood om professionals te leren omgaan met social media.

Ik ken werkelijk niemand, naast President Trump en misschien Sanneke, die zo vaak een publiekelijke meltdown op social media heeft als de Cynth.

96 likes

Misschien moet ze nee tegen zichzelf leren zeggen.

5 likes

Nou ik denk dat Romy (editter(?) van Anna Nooshin) het wint van Trump, Sannekke en Cynt.

8 likes

Ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is, maar social media vind ik inderdaad echt niet chique. Goed dat ze het weer heeft verwijderd!

Debiteuren geneuzel

Ik moet voor het bedrijf waar ik voor werk ook de debiteuren bijhouden, maar sommige bedrijven zijn echt verschrikkelijk. Ik stuur een factuur een aantal dagen na afloop van de dienst. Officieel krijgen ze 14 dagen om te betalen, maar na 30 dagen komen ze bij mij pas in het rood te staan, dus vanaf dan ga ik herinneringen sturen. Vanaf dan check ik 2x per week hoe het ervoor staat en of ik al een update heb gekregen. Maar ik heb een groot bedrijf gehad die er gewoon een jaar en 3 maanden over heeft gedaan om te betalen. En het ging ook echt om een (voor dat bedrijf) lullig bedrag van 700 euro. Bij ons is het helaas eerder regel dan uitzondering dat bedrijven te laat betalen, meestal zijn ze een tot twee maanden te laat. Maar er zitten ook echt grote uitschieters tussen. Zo onprofessioneel.

1 like
Debiteuren geneuzel vraag

Wow wat bizar, vraag me echt af of dit invloed heeft op toekomstige samenwerkingen. Houden jullie daar een soort van rekening mee als dat zelfde bedrijf een nieuwe samenwerking wil aangaan? Misschien een domme vraag hoor ben helemaal niet thuis in het bedrijfsleven