Beutyblogtopic XL #6

Denk dat die 600 euro voor haar niks is

Jee wat slecht geschreven. Mijn studie is 90% goed leren schrijven en dit doet echt pijn. Hoe kan je zulke zinnen maken. Waarom ook steeds Influencer met hoofdletter?

10 likes

Paradigmawisseling
 What a reach

Thomas Kuhn draait zich om in zn graf

6 likes

Ze zei dat het een van de populairste dingen of toilettassen van Louis is. Lijkt me dat ze wel wist hoe hij eruit zag

Ik moet aan @jeg denken bij de mealprepvideo van Mascha haha

Waarom?

En niet eens consequent, want verderop ook 2x zonder hoofdletter

4 likes

Omdat zij ook vaak mealprepte en dat dan filmde op instagram en dat vond ik altijd leuk

2 likes

Ideetje voor catclam brain turtulio?

6 likes

@Flamoes mag mij wel een tikkie sturen voor de verzendkosten naar jou!

54 likes

Ahw wat mega lief, waar heb ik dat nou weer aan te danken :sob::heart:

2 likes

Gewoon omdat je een tof wijf bent :heart:

35 likes

:heart::heart::heart::heart: dankjewel

1 like

Ff die eerste zin alleen al (hierna hou ik er over op):
‘Inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen’
Kunnen worden gemaakt
Allereest: keuzes waarin? De zin is niet af.
Ten tweede: Waarom niet gwn ‘Inzicht in welke keuzes er worden gemaakt’ waarom dat kunnen. Daarbij moet het dan ‘gemaakt kunnen worden’
Ten derde: de zin klopt niet door die ‘en’. Het zouden twee zinnen moeten zijn.

Ik denk serieus dat niemand dit heeft nagekeken bij de uitgeverij

10 likes

gaan we het boek nu laten rouleren en omstebeurt een stukje voorlezen voor het slapen gaan? ahhh toe nog 1 verhaaltje!

5 likes

Ik lees IM de hele tijd als Ischa Meijer :see_no_evil: #ouwetaart

9 likes

Ah mega lief! Maar ik bedacht me dat ik hem ook wel vanaf mijn werk kon versturen! PM je je adres @Luzarl ?

1 like

I’ll just leave this here.

Les bij de rapfabriek gehad?

12 likes

Naar aanleiding van de vlog van vandaag waarin Mascha en Max een tv interview doen even het fragment op gezocht (hun deel is pas ongeveer de laatste 9 minuten).
Ze leken er zelf niet super tevreden over te zijn in de vlog. Max zei dat de nadruk te veel op bedragen lag en dat ze niet de mogelijkheid kregen om uit te praten. Nu vind ik Max meestal redelijk arrogant overkomen dus was sceptisch, maar ben het in dezen wel met hem eens. Vooral in het begin vind ik dat Mascha in een ongemakkelijke positie wordt geplaatst als het gaat om hoeveel ze verdient. Hoewel ze bij het promoten van het boek wel constant hameren op het feit dat “alle juicy dingen zoals bedragen” worden genoemd dus misschien hadden ze dit soort reacties dan ook wel kunnen verwachten.

1 like