Beutyblogtopic XL #6

Even azijnzeiken maar zat net op Mascha haar insta te kijken en vervolgens op die van Gregor, maar ik krijg er altijd een beetje de kriebels van als mensen “:heart: partners naam“ in hun social media bio hebben staan (zoals de foefjes dus bijvoorbeeld). Doet me te erg aan de msn tijd denken.

5 likes

Zij zíjn ook uit de tijd van msn.

6 likes

Doet me denken aan die nieuwe tattoo van romy bres.

Vroeger stelde je dat in als MSN status… tegenwoordig laat je t gewoon je nek vereeuwigen…

8 likes

Gelukkig maar dat de foefjes geen foefje in hun nek hebben getatoeëerd

2 likes

Lol kende haar eerst niet maar toen laatst ws ze voor een lecture bij ons op school. Apparte vrouw

2 likes

Ja en dan ook in de auto zeggen dat morgen ook weer een druk dagje word :ok_hand:t3: Jaja naar bodyfix gaan, wat een drukte mensen

2 likes

Mijn wallen en ik willen morgen naar de Krui.dvat rennen om dit te kopen. Iemand ervaringen? En is het echt zo erg als je dit gebruikt op 25-jarige leeftijd ipv de aanbevolen 35? Mijn wallen zijn sowieso 40+ ofzo.

5 likes

Jongens, ik heb wel 5 kruidnoten gepakt net.
Is dat te veel???
Mag ik Lotte nog wel volgen???
:frowning:

19 likes

Haha ik keek dus net op haar insta, maar ze vergelijkt zichzelf en haar speech (op jouw school?) met die van Tyler the Creator :joy::face_with_monocle: wauw

1 like

Ligt eraan. Heb je het in een bakje gedaan?

3 likes

Volgens mijn dermatoloog zijn oogserums pure marketing. En in mijn ogen (hehe) klopt dat. Check maar eens de ingrediëntenlijst van een oogserum. Stelt niets voor.

Gewoon je dag/nachtcrème er op kwakken ( iets dikker dan op de rest van je bekkie) geeft hetzelfde effect.
Wallen zijn zakjes gevuld met vocht. Een paar koude lepels op je wallen en licht masseren om het vocht af te voeren geeft exact hetzelfde effect.

( Ik bewaar een apart potje willekeurige crème in de koelkast voor m’n wallen. S’ochtends opsmeren, een minuut lang iets kouds er tegenaan houden en klaar )

12 likes

Uit de zak gepakt ):

Haha het beste van die dag was dat ze vertelde hoe slecht social media is voor vooral jonge meiden om al die perfecte mensen en levens te zien dus daarom wou zij dat niet doen…
Eerste vraag die gelijk bij de q&a gevraagd werd was. Hoe is het dan om voor iemand zoals anna nooshin te werken… Nouja ze had niet echt een duidelijk antwoord daar op.
(ow en volgens haar is ze not like other girls dus ja zo’n persoon is het)

4 likes

Ik zie precies helemaal geen verschil :no_mouth:

True.

1 like

Een artikel van de NOS over Mascha. Niet alles gelezen, want vind Mascha’s gezwets stom. Maar €18000 voor een campagnes is heel wat.

1 like

Blijf het bizar vinden dat iemand die een boek schrijft over marketing en initiatiefnemer is dan de sociale code de hashtag Ad voldoende vindt bij een samenwerking ter waarde van 18.000 euro. Instagram is gemaakt op het kijken van de foto’s, niet per se op het lezen van de beschrijving. Als je écht duidelijk wilt zijn over reclame, zet je in de foto dat het reclame is. Maarja dat staat waarschijnlijk niet in het boek omdat het haar verdienmodel aantast. Zeiken om het zeiken hoor dit, maar ik kan dat boek gewoon niet serieus nemen als ze dit soort dingen in de promotiepraatjes zet.

22 likes

Volgens mij zijn er altijd twee kampen: mensen die voor alles betaald willen worden en mensen die zeggen dat je af en toe wel eens iets gratis moet doen voor mensen/bedrijven. Vooral onder zzp-ers is deze verdeeldheid te merken, althans in mijn omgeving. Ben benieuwd wat jullie vinden.

• Ik doe ook niks gratis. Voor alle diensten die ik verleen, vraag ik een vergoeding. Ik weet wat ik waard ben en dat bedrag vraag ik altijd.
  • Ik verleen diensten weleens gratis.

0 stemmers

1 like

Als ik alle simpele logo’s en visitekaartjes en dergelijke voor vrienden/familie betaald had kregen, had ik elke maand een leuk zakcentje extra.

6 likes

Volgens mij is dit het moeilijkst. Hoe en waarom reken je een prijs voor familie en vrienden, want hallo, het zijn familie en vrienden en tegelijkertijd is het een groep waar je het meest en het vaakst dingen voor doet. Blijft een lastige.

Ik las een paar maanden geleden een quote: “als je je vrienden echt wil helpen met hun business, betaal ze dan!”

3 likes