Hoe zouden de foefjes zich voorbereiden?
Zou me echt niks verbazen als Massa zoiets zou doen.
Ik zat ook al met verbazing te kijken Ze zegt ook dat ze al 4 jaar niet meer op vakantie is geweest met Joey… Ik zou dan echt een hele andere vakantie in gedachten hebben met m’n vriend
De Foefjes als de winkel opent:
En de Amerikanen zelf
Helemaal Achteraan!!!
Vind het wel mooi om te zien hoe excited ze is. Ze zegt zelf ook dat er meerdere redenen voor zijn dat ze al zolang niet op vakantie zijn geweest en ze nemen haar schoonmoeder mee omdat zij ook nooit met vakantie gaat, vind ik lief. Weer eens wat anders dan de zoveelste sponreis naar een of ander luxe oord. Ik vind zo’n kneuterig tripje dan eigenlijk ook veel leuker om naar te kijken.
Moest wel lachen dat ze vertelt dat ze de tip van haar schoonmoeder kreeg om de avond van tevoren vast wat boodschappen in de auto te leggen in plaats van de dag van vertrek pas. Wow ja life hack. Ik vind mezelf dan ineens heel volwassen als ik zo’n vlog kijk.
Ben je niet in de war met: broer van mijn vriend is mijn zwager, maar de vriend van mijn zus is ook mijn zwager. Ik dacht idd ook dat voor één van de twee schoonbroer werd gebruikt maar niet dus.
Ik dacht altijd dat schoonbroer en zwager synoniemen waren, lol. Zo leer je nog eens wat.
Zijn het toch ook?
Het ene is de vriend van jouw broer/zus, het andere is de broer van jouw vriend(in). Toch?
Wikipedia zegt dit haha;
Zwagerin
Ik ga nooit meer het woord schoonzus gebruiken. Zwagerin it is.
Zwageres🤮
Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn geweest. Als zij het maar leuk hebben gehad!
Is toch eigenlijk hilarisch dat je dit je werk kunt noemen
Mogen wij dit vergelijkend onderzoek gratis zien?
Wat een rijkdom
Ik steek een geurkaars aan, zet een kopje vanillethee en ga er zo eens heerlijk even voor zitten. Echt even bewust genieten