Beutyblogtopic XL #6

Ik ga hier zo stuk om😂

3 likes

In Belgie spreekt men toch ook Nederlands? En Belgen wonnen altijd met 10 voor Taal :stuck_out_tongue:

33 likes

Ik heb vaak het idee dat ze in België correcter Nederlands spreken dan Nederlanders zelf.

14 likes

Behalve wanneer ze ‘schoonbroer’ zeggen. Dat doet echt pijn.

16 likes

Ah ja België alwaar ze de dt niet kennen. Denkt ze dat Vlaams een soort Afrikaans is waarbij grammaticaregels niets meer dan een suggestie zijn en waar mensen elkaar in een soort losse woorden toespreken zoals zijzelf ook doet als ze iets zegt?

53 likes

‘Ik zie nergens staan dat je eindredactie doet’ :sweat_smile: ja want dat is ook zeer essentieel om te vermelden op je insta

9 likes

Ehh
 Schoonbroer? :smile:
Voor mij is dat een zwager.

1 like

of je dit series bedoeld :sob:, kun je ook haar instacomments controleren aub?

16 likes

Haha dat dacht ik ook (ik ben discometooblivion) maar misschien heeft ze m’n linkedin bekeken? Daar staat overigens wel dat ik Content Officer ben en eindredactie is zowat de helft van mijn baan (want ik krijg heel veel shitty copy toegestuurd helaas).

54 likes

Alleen dingen die tussen themakleur hartjes staan in je instabio zijn professioneel.

Misschien moet je even haar boek lezen over hoe je professioneel met influencers moet omgaan. Je mag haar alleen bekritiseren als je zelf een (jezelf aangepraat) belangrijk persoon bent, maar je mag wel met een mes in haar rug snijden om slecht bloed te verwijderen als je niffo die haar Uberchauffeur is, haar er in een ritje naar de appie (want openbaar vervoer geeft haar nasi-triggers) van 4 minuten heeft overtuigdtdt*

(*ik weet niet of dit een dt was, dus ik heb geĂŻmproviseerd want taal, ach misschien is dit wel de nieuwe taal met catclam, turturial en vandechen )

25 likes

Ik word altijd zo agressief van die ‘fijne dag’

En spelfouten maken in een discussie over spelfouten is wel echt next level net-niet.

51 likes

Is er ergens al een hashtag of website of iets anders waar we de spelfouten kunnen vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!

Ze heeft in Murica gewoont daarom maakd ze die spadie fouden!

9 likes

Huh wat is het verschil dan?

What a surprise

Wie had kunnen bedenken dat 2 mensen die weinig met taal hebben die in 3 maanden een heel boek proberen te schrijven fout zou kunnen gaan.

Ik ben geschokt

9 likes

Ik ga stuk

1 like

Ik hoop dat iemand reageert op die comment van ‘laat weten als je concrete feedback hebt en een lijst met fouten’ met ‘ik doe het toch niet gratis??’

33 likes

Heldin!

Echt de hel die vakantie van lottelovesbeuty: met je schoonmoeder in een centerparcs huisje zelf meegebracht eten koken en kermisspelletjes doen in de plaza

#vakantieshaming

39 likes

Hahaha precies mijn gedachten tijdens het kijken wel

1 like