Nee, Brooke Smith die in Grey’s Anatomy het personage Erica Hahn speelde en vrij abrupt de serie verliet, al wel een jaar of 10 geleden.
Hahah echt dit meen je niet We vieren dit jaar Sinterklaas met de familie en ik heb als lootje mijn schoonbroer getrokken. Gisteravond uploadt hij zijn verlanglijstje… het boek van Mascha
Denk dat ik als surprise heel groot het hoofd van Gregor ga maken ofzo
En dan het gedicht vol met dt-fouten
Bluf
Ben het boek nu aan het lezen en inmiddels om pagina 50 van de 183. In het begin veel herkenning voor mij als micro-influencer, dus dat is wel leuk. Daarna gaat het over naar een wat saaier stappenplan met inderdaad heel veel spelfouten. Ook slordige spelfouten als ‘maximamaal’ en soms hele gekke woordafbrekingen.
Haha want waarom inderdaad betalen voor het redigeren van teksten #jedoethettochwelgratis
Lieve kjoetsie schoonbroer,
Sint heeft zitten denken wat hij kjoetsie schoonbroer moest schenken
De Sint had schoenen, kleren of iets anders verwachdt, maar dat had hij fout gedachd.
Jij wild namelijk een boek over ondernemen en het is niet aan de Sint om jou te shamen.
Dus de Sint ging op zijn floefie paard op pad, maar het zoeken ging stroef, want de verkopers gaven hem een ander boeken over een Foef.
Deze man is veel gewend, maar zulke boeken zijn niks voor een oude vend.
Nadat een piet het stokje had overgenomen, is het nog een soort van goedgekomen.
Toch moest de Sind het boek even bekijken, voordat eventuele ouders zouden gaan zeiken.
Nu blijkt dat deze man het jaren fout heeft gedaan en jarenlang meerdere sparkly centjes in kon slaan.
Dus voordat jij je gaat vermaken, zou je de kosten van het boek dan even via een Tikkie over willen maken?
Vriendelijke groeten
Sint en Beutyglosspiet
Uitkijken hoor, anders is dit volgend jaar een YT kanaal met een veel te vrolijke meisjes Piet die allemaal surprises maakt.
Hadden ze het dan gratis weg moeten geven?
Hahah doe het even lekker zelf, vriendin
Is ook belachelijk. Dat is de gemiddelde prijs van literatuurboeken; weet je wel, die dingen waar auteurs jaren aan hebben gewerkt!
je bent mijn heldt
Paling heeft dit jaar geen sinterklaas stress, dankzij een gratis gedicht van haar favo forum met succes
Ik zou dus zelf echt niet een dag na publicatie vragen wie hem al gelezen heeft. Het is toch geen tijdschrift. Je suggereert dan als schrijver dat iemand binnen een dag wel even je hele boek leest. Zou daar echt niet trots op zijn.
Dat zeiden ze in die video al dat je hem binnen een middagje wel gelezen had want hij was niet zo dik.
Jezus is die uitgever van Mas gewoon een laserprinter met een pruik op? Zelfs de spellcheck van Word zou die fouten eruit halen.
Wel ff 10.000 euro aan deze micro influencer maken. Jwz
is Max niet gewoon een typetje van Gregor?
maar je doet het toch wel gratis?