Beutyblogtopic XL #6

Ze heeft er net ook een video over geplaatst.

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwjc-taO69jlAhVOI1AKHU7pDDMQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Finstaphenomenons.me%2Ftag%2Fdoves&psig=AOvVaw1ArMa2ewXu1IdCX61s-EJm&ust=1573241397660412

104 likes

Ooo oké hmm dat kan ik me nog wel voorstellen. Dacht even dat het binnen drie maanden was geschreven én uitgegeven.

Ik heb het gekeken, veel cringemomenten.

Max stelt zich voor als ‘’beautymax’’ (hilarisch).

Dit is Mascha’s derde boek, Max’ eerste boek.

Waarom hebben ze het geschreven?
Ze konden zelf niet zo’n boek vinden dat door mensen geschreven was met deze credibility. Max heeft 15 jaar ervaring aan de kant van de adverteerder, Mascha 12 jaar als influencer.

Ze hadden ook het idee dat het echt nodig was om dit boek te schrijven. Er is een namelijk een lichte frustratie bij het professioneel werken met influencers. Daarom zijn zij het maar gaan doen. In het boek staat ook een stappenplan voor hoe te werken met influencers.

Het is niet alleen maar het boek van Mascha en Max, er staan ook gasthoofdstukken in van Kelvin, Dylan, Anna, Noor en Selma (?). Ook nog van een paar marketeers. Het is niet alleen de Mas en Max show.

Er staan ook bedragen in die Mascha verdient. Dit doen ze om te laten zien wat een influencer krijgt en wat diegene allemaal moet doen en wat dit voor waarde toevoegde aan een merkt.

Voor wie?
De marketing/communicatie mensen, studenten in die studierichting, mensen binnen de small business.

Ondanks wat de titel doet vermoeden, is het niet zo dat influencer nooit iets gratis doen. Er zit ook een hoofdstuk in wanneer dingen wel gratis kunnen.

Graag via de boekhandel kopen of bestellen zegt Max.

Het is een hardcover (Mascha klopt op de cover ter bevestiging)

31 likes

‘mijn derde boek’ wat een auwie

4 likes

Bedankt dat jij hebt gekeken, hoef ik het zelf niet meer te doen haha

3 likes

Ik vind een recensie achterop een boek ook direct iets minder geloofwaardig en serieus te nemen als diegene zelf ook een hoofdstuk in het boek heeft…

37 likes

Zijn hoofd lijkt heel raar klein :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Omg binnenkort ASMR met tikkende nagels op dit boek, ik voel het

7 likes

Oh god zie massa nu bij SBS voorbij komen…

Zou deze Erica (van Vonderen) Hahn, de naam van haar man hebben aangenomen om zich te distantieren van deze Erica Hahn :thinking:

11 likes

Upload ze nou gewoon een extra video? Is ook echt alleen maar omdat het eigen belang is🤣

Ik hoop niet dat studenten echt les gaan krijgen uit een boek die er in een paar weken uitgeperst is en fouten op de cover heeft staan

1 like

Hee ze heeft de tumbnail aangepast…
tumbnail

1 like

Jep, max lijkt nu minder op een verwarde duif

22 likes

Morgen in huis denk ik.
(Ik had het natuurlijk eigenlijk bij een kleine eenmanszaak boekwinkel moeten kopen I know, sorry.)

7 likes

Sorry ff in twee berichtjes maar ik had het in het verkeerde topic gepost en nu mocht ik niet iets vergelijkbaars hier posten:

Ik vind Max zo moeilijk te plaatsen. Aan de ene kant heeft hij iets sympathieks/nerdachtigs. Aan de andere kant komt hij ook weer arrogant over met zijn belerende toon en foute grappen. Ik vraag me echt af hoe hij is om een kop koffie mee te drinken.

Wat me opviel aan het filmpje was trouwens dat ze ~in NY werken~ en ~internationaal werken~ benoemen als een soort van ‘bewijs van kwaliteit’ terwijl dat toch niet per se ‘hoger/professioneler’ is dan in NL/BE in de marketing werken?

11 likes

Als je een boek schrijft over de Nederlandse context vind ik dat zelfs onnodig opscheppen. Kan me voorstellen dat die twee marketinglandschappen best van elkaar verschillen.

4 likes

Drie sterren maar?

Ja 1 iemand heeft 1 ster gegeven en 1 iemand (nog voor het boek uit was) 5.