Gelukkig is de titel holo
Wat intens kut dit zeg haha.
Oh god ik zie nu dat ze morgen in het pand waar ik werk is.
Gelukkig is de titel holo
Wat intens kut dit zeg haha.
Oh god ik zie nu dat ze morgen in het pand waar ik werk is.
Hahahahha
Vind leonie echt chill. Die loopt ook niet de hele dag mensen hun reet te kussen.
Ook dat ja! Slaat als een tiet op een heipaal.
Zoān spelfout had makkelijk voorkomen kunnen worden. Wat dom. Is wel iets waarvan ik begrijp dat mensen het snel over het hoofd zien omdat je de ātā niet hoort, maar als je een boek gaat schrijven, betrek dan mensen die zich met taal bezighouden en extra hierop letten?
Ik ben echt een schele Harry, maar ik zie de spelfout niet
beantwoord
Oja Thanks!
Ooh heerlijk, altijd weer ānet nietā, die Mascha
Misschien deed de eindredacteur het wel gratis?
Wat ik wel heel ironisch vind aan āJe doet het toch wel gratisā, is dat het andersom wel gebruikt wordt door influencers
Kuch kuch verspon kuch kuch
Ik ben zeker dat ze hierop gaan antwoorden dat het een citaat was dat ze letterlijk hebben overgenomen en het daarom niet hebben aangepast. MAAR DAN NOG, het doet pijn aan mijn ogen.
Ze hebben nog geluk dat het een quote van ene Erica is. Kunnen ze haar tenminste nog de schuld geven (soort van )
Ik googlede haar en de eerste hit was MARKETINGBEEST Erica.
Ik dacht dat het niet erger kon dan de āhorecatijgerā maar dit dier verslaat ze allemaal hoor.
Wat ben jij?
0 stemmers
Laat maar eens zien hoeveel tijd en aandacht dit boek heeft gekost/gekregen.
Een boek schrijven in plus minus 3 maanden? Heeft iemand van de uitgeverij er Ć¼berhaupt overheen gekeken? Zal wel vol spelfouten zitten.
Helaas zal het verkopen als een tiet en leert precies niemand iets van deze misser.
Wat is dit echt zo snel gegaan?
Mas heeft op Beautygloss een video met Max geĆ¼pload. Ik wil niet kijken, want ik trek die triomfantelijke blik van Max in de thumbnail niet.
Ze begonnen op bali in mei (?) en in juli ongeveer zei mascha dat het af was.