Heel mooi.
Ik vind het wel apart dat bij Jessie bijv. de kaak is afgerond om vrouwelijker te lijken, en dat veel dames juist een strakke kaaklijn willen.
Hahaha ja ik bedoel behalve haar kaak!
Kan best zijn dat ze heel haar gezicht in 1 zitting heeft laten behandelen, toch?
Maar een hoekige kaaklijn (dat had Jessie toch?) is wat anders dan een strakke kaaklijn
Oh wauw. Dat is inderdaad prachtig geworden.
Off topic, maar inderdaad. Ik ben sowieso een gigantische trut als het op blik tomaten aan komt. Ik koop enkel San Marzano tomaten in blik. Het is ongeveer 10 keer zo duur, maar ik trek die waterige bleke tomatenblokjes van AH Basic ( en consorten )echt niet.
Mascha had met die menstruatiecup toch het verhaal dat die cup overal was uitverkocht omdat zij er iets over had gepost/gevlogt? Zou me niet verbazen als ze binnenkort hetzelfde zegt over de airfryer
Was dat niet jaren terug toen je het nog bij een paar webshops kon kopen? Volgens mij klopte dat toen wel
Menstruatiecups kon/kan je in het buitenland gewoon kopen bij de apotheek. Waarom het in Nederland vroeger alleen online kon zal wel weer met de Nederlandse tutterigheid te maken hebben.
In Australië zijn ze in winkels vrijwel nergens te vinden…
Trueeee maar hebben wel enorm veel organische tampons en shit.
NONDEJUU! had meer van m’n nieuwe lievelings moisturizer moeten inslaan bij Chemist Warehouse.
Ik had überhaupt meer van Australië moeten inslaan
*ik ga even huilen in een hoekje
Sameee ja hahaha! Kom even met je mee huilen.
Ja idd! Totdat Mascha erover begon had ik er zelf nog nooit van gehoord. Dus ik denk dat meer vrouwen dat hadden.
Omdat @HyacinthBouqet zei dat je ze in het buitenland kan / kon kopen bij de apotheek.
Maar dat is in Australië niet het geval.
Breaking news: Massie zegt 'petàt.
Is een beetje Haags denk ik?
Ik kijk voor het eerst in tijden weer een keer Massa vlogs maar wáárom praat Krek zo onduidelijk??? (Ik heb me dit altijd afgevraagd maar het wordt elke keer als ik het hoor erger)
Hahaha! En die quote van Queen of Jetlags. Is dat backcover-waardig?