Ik mis mijn Airfryer. Wil al heel lang een nieuwe halen. Nu echt deze week doen! Enige jammere vind ik dat ze niet groot genoeg zijn voor pizza’s
Ben je niet geinfluenced door het forum?
Ik gebruikte de airfryer alleen voor patat en bitterballen op feestjes, maar ik lees dat 'ie ook goed is voor broodjes, (mini) pizza’s, opwarmen enz. Er gaat een wereld voor me open. Kan misschien wel een quiche eten op werk i.p.v. de zoveelste pasta salade.
Mini pizza’s?
ik kan echt niet meer zonder m’n airfyer. vega vlees, broodjes, zoete aardappelfrietjes (enige manier om ze knapperig te krijgen), vis, groente op de bakplaat, ga er binnenkort een appelkaneelbrood in maken
Doen!
Hij is echt mega fijn!! Het enige nadeel is, is dat ie zo groot is en ik geen ruimte heb om hem op te ruimen
Wauw, ik ben ook aan het rond Googlen voor airfryers. Het lijkt mij ideaal, maar zo groot… Eigenlijk precies het probleem waar Mas tegenaan liep haha.
Neemt misschien wel wat ruimte in maar Airfryer was wel een van mijn beste keukenaankopen ooit. Echt alles ging in dat ding.
Maar het is sneller dan een oven, maar te klein voor een normale pizza?
Wat zijn nog meer pluspunten want ik snap de hype echt niet sorry
Hij verwarmt minder lang voor, kan serieus frituren (dus friet en bitterballen etc worden ook daadwerkelijk krokant, heeft de oven veel meer tijd voor nodig), alles kan erin (broodjes, gebak, een eitje) en het kan ook allemaal vetvrij (bijv krieltjes bakken). Kan na afloop ooo nog eens in de vaatwasser.
Je kunt veel dingen bakken zonder olie of boter te gebruiken.
Daarnaast wordt alles gewoon veel knapperiger dan in de oven. Daarbij bevatten speciale ovenproducten vaak meer vet dan de normale producten om het knapperiger te maken. Bij de airfryer heb je daar geen last van. (Hoewel je ook moet oppassen voor speciale airfryer snacks maar die heb je eigenlijk niet nodig, op bitterballen na.)
Ik snap het ‘ruimte op het aanrecht’ probleem trouwens niet echt want je kunt hem toch opruimen na gebruik? Dat doe ik in ieder geval wel. Een frituurpan laat je doorgaans ook niet op je aanrecht staan.
Oh en als je hem goed schoonmaakt (kan in de vaatwasser) stinkt hij niet zoals een frituur wel doet.
Mijn favoriet was van die aardappelpartjes uit de vriezer, die werden zo lekker krokant en smaakvol! Niet de meest gezonde optie want er zit olie en kruiden al doorheen in de zak. Maar dus al vet lang niet meer gegeten omdat mijn oude Airfryer het ineens niet meer deed.
Ik heb geen plek meer in kastjes dus moet m wel op het aanrecht laten staan
Nu wil ik ook een airfryer
Bedankt hè
Wat ik me wel afvraag, hoe doe je dat dan als je zelf wel eens snacks in beslag maakt? Ik maak nog wel eens zelf snacks uit de frituur die je met een vloeibaar beslagje maakt, zoals fried chicken of uienringen. Of bijvoorbeeld oliebollen. Dat gaat wel lekken denk ik toch, dus dat kan dan zeker niet?
Jaaaa nu snap ik eindelijk waarom dat ding handig is! Thanks dames
Tis nog niet dat ik er nu ook een wil, maar ik snap de hype haha.
Sinds mijn heteluchtoven stuk is, stel ik al een hele tijd uit een heel fornuis aan te schaffen, maar misschien kan ik beter een airfryer aanschaffen dus?
Edit: belangrijke vraag, kan er lasagne in bereid worden?
Ja, zo’n kant en klaar bakje moet er wel in passen, maar er zijn ook veel recepten om het zelf te maken. Ga ik volgende week proberen denk ik
Ik heb nooit een airfryer gehoeven maar nu wil ik er een
Ik was deze alweer vergeten