Beutyblogtopic XL #6

Deze Mascha mis ik echt. Ik mis de tijden in haar Den Haag appartement, vind haar zo arrogant geworden nu.

3 likes

Al die oude filmpjes van Mascha zijn zo leuk!

Deze is mijn favoriet:

Ook toen was ze al echt een influencer trouwens. Ben destijds na het uitkomen van deze vlog meteen naar de Aldi gegaan om groene thee vanille te kopen (spoiler: is vies :tongue:).

6 likes

Dit is echt, samen met de quesedillas, mijn favo video van Mascha. Zo lekker.
12 likes

Never forget de aardbeienpluk video.
FOEF GA NOU VAN ACHTEREN BEGINNEN

30 likes

https://www.airfryerweb.nl/recepten/airbollen-oliebollen-airfryer-the-philips-chef/

De zogenaamde “Ovie-bollen”

Doe maar niet is niet lekker. Geen aanrader!
Haal maar gewoon oliebollen bij de banketbakker of oliebollenkraam.

3 likes

Je kunt wel oliebollen opwarmen in de airfryer!

Als je een xxl wil heb ik korting!

Ik was helemaal vergeten dat gre foefje zo kaal was

Meen je dit

6 likes

“Kunnen we niet zo een hele plant eruit trekken en thuis planten?” Hahahahahaha

10 likes

Ik heb ooit gesolliciteerd om mee te helpen #biecht maar ze wilden me niet :joy:

3 likes

Omg word helemaal zenuwachtig van foef die de hele tijd roept dat ze helemaal naar achteren moeten

Als je heteluchtoven groot genoeg is om de airfryer in op te bergen zou ik het zéker doen!

2 likes

Welke ga je kopen/heb je gekocht? Twijfel nog tussen de xl en de xxl :joy:

@PizzaFunghi Oee waar heb jij korting? Want @Nidorina had al een site met korting doorgegeven :joy:

LOL, ik vind dit geouwehoer over airfryers interessanter dan iedere willekeurige vlog van Mascha.

52 likes

Ik heb de xl en en voor een 2 persoons huishouden is hij zeker groot genoeg (een zak friet past er helemaal in). Maar kook je vaak voor meer personen of grotere porties en heb je er ruimte voor, dan zou ik gewoon voor de grootste gaan.

1 like

Ja had het niet goed gelezen, ze had me al een berichtje gestuurd. Heb er ooit stage gelopen en krijg nu nog steeds personeelskorting.

1 like

Wow hoe chill haha! Vind het wel vreemd dat op die personeelssitezoveel verschillende versies staan?

@Rozecoupeschaar oee dankje! Ja krijgen regelmatig mensen te eten dus denk dat de xxl dan interessanter is, maar fijn om te weten dat de XL ook al groot genoeg is :blush:!

Misschien zeg ik het verkeerd. Ik bedoel volgens mij halogeen? Hij was maar klein, maar hij kon alles. Toen was opeens de lamp kapot. Heb nu alleen een keramische plaat in de keuken. Plek voor de airfryer heb ik wel in de kastjes onder het aanrecht. Moet ik reserveren dus😁

Ja ben er echt blij mee. Denk dat 70% van mijn apparatuur van Philips is.

Ja er zijn veel versies inderdaad, je hebt ook hele mooie pastelkleuren. Volgens mij komen er elk jaar weer nieuwe versies uit. Volgens mij kan je aan het product nummer zien van welk jaar het is.