Beutyblogtopic XL #6

De Foefs hebben de airfryer binnen.
Om hun mealpreps te cremeren ipv om op te warmen.

47 likes

Ja, echt verschrikkelijk. Ik vind het misschien nog wel meer cringy dat ze er zoveel geld voor heeft neergelegd en dat het overkomt dat Marije ā€˜een echte pro isā€™ en dat is gewoon niet waar. Heb zelf ook extensions en betaal niet eens de helft voor nieuw haar + inzetten en werkelijk niemand die het ziet en heb hetzelfde haartype als Mascha.

1 like

Ik ben bijna een maand dagelijks vloggloss vrij en ik verbaas me als ik nu af en toe iets kijk wat hier besproken wordt echt over het feit hoe slecht die vlogs zijn? En hoe heb ik dit jarenlang elke dag kunnen kijken? En kunnen verstaan Ć¼berhaupt?!

32 likes

Even je koude eten opwarmen op 180 graden :sweat_smile:

Haha ik kan niet geloven hoe lang je dat hebt volgehouden. Wat een ellende.

5 likes

Ben ook zeer benieuwd hoe alle nu klagende influencers hun stagiaires (en of ze die goed begeleiden)/medewerkers/assistentes etc betalen. Het zal me bij de meerderheid verbazen als het Ć¼berhaupt in de buurt komt van marktconform.

6 likes

Nee, maar met sponspul, een etentje en een shout out kom je al erg ver.

2 likes

En een make-over!

2 likes

Je stagiaire moet uiteraard wel bij de rest van je ā€˜merkā€™ passen :smile:

4 likes

Bij een airfryer moet ik altijd denken aan die afl van vier handen op 1 buik waar iemand een tienermoeder verteld dat ze haar baby geen frikandellen kan geven en dat ze dan zegt ā€˜maar we doen ze in de airrrfryer dat is gezondā€™ :joy:

Offtopic sorry

80 likes

Oh hemel, mijn moedergevoel speelt echt op nu. NEEEEEEEEEE!!!

1 like

Echt???

Ja, als ik het me goed herinner zei de tienermoeder dat ze haar baby geen babyvoeding (potjes) wilde geven want die vond ze zelf zo vies dus ze wilde haar patat en frikandellen geven. Toen vroeg ze aan de bekende Nederlander van welke leeftijd dat mocht en die zei dat het ongezond was. En toen zei de tienermoeder dus dat ze uit de airfryer kwamen dus gezond waren.
Erg pijnlijk.

5 likes

ik snap het nut van een airfryer niet helemaal want het is eigenlijk toch gewoon een mini heteluchtoven??
Oh en ik keek voor het eerst sinds lange tijd weer eens een vlog van Mascha maar die kan ook beter weekvlogs gaan maken zeg

3 likes

Het is een geweldige mini hete luchtoven. Resultaat is extreem veel beter dan in de oven. Alles kan erin. #nospon

8 likes

Ik houd ervaaaaan! :v:t3:

1 like

Ja dat was een goeie afl! snap het wel, is ook belangrijk voor de opvoeding dat een kind asap frikandellen te eten krijgt.
Geprakt met wat appelmoes moet dat best kunnen :crazy_face:

2 likes

hahaha oke sorry airfryer politie

Wel zin in frikandellen nu

7 likes

Ik heb ook een airfryer besteld. Een beetje door Massie en een beetje door mā€™n ouders. Wel een mini.

2 likes

Nee dat is het meest geweldige

1 like