Beutyblogtopic XL #6

Haha never forget de vakbond voor beautybloggers die Cynthia Mascha en Debbie hadden opgericht

39 likes

Probeerde mijn Hans uit te leggen wat influencers uberhaupt zijn. Hij keek me aan met een scheve kop en er kwam alleen MIAUWWW uit :woman_shrugging:t4:

12 likes

Dan spreekt jouw Hans anders wel semi vloeiend Massa.

40 likes

Mijn moeder begon laatst over Kim Kardashian, omdat daar iets over stond in de Volkskrant. Ze snapte er niets van. Ik ook niet, want ze zei ā€˜kĆ r-dĆ s-hi-ansā€™.

8 likes

Hahaha ja herkenbaar, zo voel ik me ook als mijn vriend op popcultuur loopt te zeiken en ik dan loop te verdedigen dat dat allemaal echt niet anders is dan de ā€˜idolenā€™ uit zijn jeugd, maar Ariana Grande of de Kardashians verdedigen is eigenlijk niet waar ik een discussie mee wil winnen.

4 likes

Iemand zegt over dit artikel van Cynthia: ā€˜Een samenwerking die er totaal niet uitziet als samenwerking.ā€™ Vind dit nou juist echt het prototype van een duidelijke (en vrij ongeloofwaardige) samenwerking.

2 likes

Vind dit inderdaad nou ook niet bepaald een subtiele manier. Aan de andere kant vraag ik me af hoe ze het beter had kunnen doen. Hoe verwerk je zoiets als een Babybel nu goed in een post?

Ja gewoon niet, denk ikā€¦ In een artikel over supermarktkaasjes combineren met wijn misschien?

2 likes

Vind dit eigenlijk best meevallen. Lang artikel met andere info die iemand nog best boeiend zou kunnen vinden. Kleine stukje babybel is overduidelijk reclame, maar in dit geval stoor ik me er minder aan dan bij sommige andere samenwerkingen.

Ik hoop eigenlijk ook op een staking van mommy en daddy vloggers die met zn allen met hun gesponsorde bugaboo (?) op het malieveld staan omdat ze hun kinderen niet meer mogen uitbuiten en als poppenkast poppetjes mogen gebruiken. Want dat betekent dat de overheid hier eindelijk wat regels voor heeft opgesteld.

9 likes

Op mijn laptop heb ik het inderdaad ook! Vond het al vrij veel scrollen voordat ik bij tekst terecht kwam.

Babybel is trouwens erg gevaarlijk voor kleine kinderen en niet alleen vanwege al het zout wat er in zit, maar ook vanwege verstikkingsgevaar!
Helemaal bij kleintjes.
Paar jaar geleden is er een peuter van twee jaar erdoor overleden.
Verder voor volwassenen zit er aan babybel amper smaak. Het is een klef wekig kaasje.
doe mij maar pittige oude kaas, Ook zout en slecht maar smaakt wel lekker!

Sorry, maar I love babybell :woman_shrugging::joy:

25 likes

Ik zit nooit in dit topic en weet niet of het al besproken is, maar potverdomme wat zijn die extensions van Mascha lelijk zeg. Je ziet zo duidelijk het verschil met haar eigen haar, het model is lelijk, de onderkant is dun etc. Snap niet dat ze hier blij mee is.

7 likes

Schande!

1 like

Liggen die kaasjes nou op haar dure Acne sjaal?

8 likes

Dan gaat ie dure acnesjaal naar kaas ruiken,

Ik ben wel benieuwd hoe Mascha terugkijkt op die party van dr met al die meiden die voor niks (toch? Stond goed op je cv meen ik me te herinneren) stonden te werken.

37 likes

Haha jaa ā€œhelaas kunnen we niet betalen maar het staat goed op je CV!!1!1ā€

:woozy_face:

6 likes

Die meiden zijn nu allemaal powervrouwen, werken in de hoogste functies van de beste bedrijven van NL.
En dat allemaal omdat ze hebben meegeholpen op de party.

Die hebben het geld nu niet meer nodig joh.

En ze gebruiken nog steeds spullen uit de goodiebag die ze destijds hebben gekregen.

31 likes