Toet toet boing boing
Preppie en Kokie
Kokie en Preppie
Hop in de bak
Kokie een Wokkie
Preppie een scheppie
Weekje ouwe prak
Toet toet boing boing
Ik vind de extensions van Debbie haar niet echt mooi staan, al zijn ze wel mooi gezet volgens mij.
Ze kleed zich natuurlijk altijd super sexy en met haar eigen korte haar vond ik het altijd nog wel mooi staan. Maar nu met die lange blonde krullen krijg ik echt âHotter than my daughter-vibesâ, zeker in dat Crazyland jurkje.
Het is een duur Agent Provocateur jurkje.
Geen crazylandjurkje uit de pabo!
( meid vergeet je zweep niet!)
Maar ik snap niet waar mealpreppen handig voor is als je de hele dag thuis zit. Wat mis ik?
Kan toch ook zijn dat ze gewoon geen zin heeft om iedere dag te koken? Hoeven verder toch niet veel meer voordelen aan te zitten, ik heb ook geen zin om iedere dag te koken ondanks dat ik gewoon thuis ben.
Op zulke momenten kan ik het wel weer waarderen dat mijn moedertje gewoon lekker in Miss Etam op de bank Candy Crush speelt.
Ik vind het wel tof! Zo leuk om haar zo blij te zien met haar man, toch wel goals na al die jaren! Volgens mij zit ze echt goed in haar vel, mooi toch. Vind ik een heel goed voorbeeld! Als haar kinderen maar mogen doen wat ze zelf willen qua voeding en sport, maar dat zal best.
Same, maar ik laat het dan gewoon in de pan zitten hahaha
Makkelijk, je hoeft je niet meer bezig te houden met de vraag wat eten we vandaag. En het scheelt tijd en troep.
Ik vind het ook top hoor, dat ze zo gelukkig en zelfverzekerd is.
Je kan ook sexy, zelfverzekerd, knap, etc zijn zonder al die extra-strakke-super-korte-en-diep-decolleté-kleding. Ik zag laatst een foto op haar Instagram in een geel pak. Dat vind ik echt veel stijlvoller en sexier dan telkens zo opzichtig je boobies showen. Heeft overigens niks met haar leeftijd te maken, want als een van mijn vriendinnen dat jurkje had aangedaan, had ik ook even gefronst.
Ze is echt een voorbeeld in zelfverzekerdheid, maar ik vind haar steeds minder classy worden, terwijl ze dat echt wel in haar heeft.
Ik kom altijd mega in de knoop met mezelf als het op Debbie en haar voorkomen aan komt.
Deels denk ik âwat goedkoper, niet classy, doe je toch niet, vreselijk, ziet er niet uitâ.
Maar dan denkt mijn feministische kant ook weer, als vrouw moet je juist volledig zelf weten hoe je jezelf wilt presenteren en dat heeft niets met goedkoop of klasse te maken. Ik zou juist bewondering moeten voelen dat ze zich durft te kleden hoe zij wil.
Ik vind het elke keer weer intern ernstig verwarrend
Maar dat kan toch ook met restjes uit de vriezer?
Waarom moet dat âmeal preppenâ zijn. Tis gewoon voor meerdere dagen koken.
Ja same, al stel ik me daarbij ook nog de vraag waarom iemand zich zo zou willen kleden, en of dit nog steeds het geval zou zijn als we niet in een samenleving leefden waarin vrouwen disproportioneel geseksualiseerd worden.
Maarja als zij zich toch beter voelt in die âordinaireâ kleding, dan kan ze beter dat doen? Ik denk dat je beter iets kan dragen waar je je lekker in voelt, dan iets wat de maatschappij misschien goedkeurt maar waar je je minder prettig in voelt. Dat is ook niet erg âclassyâ, iets dragen wat je eigenlijk niet wil dragen.
(Maar sowieso, waarom zou ze er ĂŒberhaupt classy uit moeten zien? Is toch haar lefuh?)
Zeg dat maar tegen de makers van hotter den my dotter
Hahaha ja altijd zoveel commentaar op haar maar volgens mij geniet zij lekker van haar leven en doet ze precies waar ze zelf zin in heeft.
Ik lees nu dat Parool stuk over Mas en op zich snap ik het punt prima dat influencen ook gewoon werk is en je marktconforme prijzen vraagt en het frustrerend is als mensen je te weinig bieden, maar die miskende houding staat influencers echt niet. Het komt gewoon nooit goed over als iemand met een heel geprivilegieerde baan gaat zeuren over hoe ondergewaardeerd ze zijn of niemand ze snapt of hoe zwaar het is. Bovendien denk ik ook, ja, soms doe je het toch wel gratis, of wat is anders het verschil tussen #gekregen of #spon? Bij dat eerste heeft een bedrijf je misschien niet gevraagd die lippenstift of whatever te laten zien, maar ze hebben hem je wel opgestuurd in de hoop dat je hem eens noemt, niet omdat ze je zoân toffe meid vinden.
Ik snap ook niet helemaal waarom influencers zo hard willen dat âtraditionele mediaâ (waar ze tegelijkertijd best op neerkijken) ze erkennen. Je hebt een enorme doelgroep van meisjes en jonge vrouwen, hoezo moet je Hans die op zaterdagochtend lekker zijn krantje leest of Marjan die 's avonds de TV aanzet er ook bijhebben?
Misschien wil Hans wel graag die lippenstift die ze voor 10.000 euries promootte.
Mijn lokale Hans (Mn vader) is sinds zaterdagochtend in de war omdat Jesse dus in het Volkskrant magazine stond en hij dan mij moet appen met âken jij dat meisje?â, âwat is FaceTune, gebruik jij dat ook?â.
Laat de Hanzen met rust, anders moet ik weer als âvertalerâ van moderne figuren en begrippen optreden.
En ik ken Jessie niet eens, geef geen fok om haar maar dan moet ik haar weer verdedigen als het gaat om plastische chirurgie, terwijl zij echt niet de heuvel is waarop ik wil sterven.
Zal me niks verbazen als we over tien jaar in een wereld leven waarin we te maken krijgen met stakende influencers.
Zie ze al gaan in hun gesponde Opels op weg naar het Malieveld.