Boek is nu (bijna) uit denk ik?
7 november, zie bol.com
Echt suf dat ze geen e-book uitbrengen, ik denk dat ik die nog wel gelezen had namelijk maar ik ben echt te beroerd om een hardcopy boek van Massa en Maks te bestellen.
Wedden dat Mascha binnenkort met mealprep planners aan komt zetten.
Take one for the team! Ik ga hem wel lezen jongens.
En eigen bakjes
Ik bestel ‘m op werk, declareren die handel. voor “Werkonderzoek”
Hahahah ja shit met van die vakjes, waar je dan vervolgens thuis ook uit gaat eten (???)
Ja en stickers erbij die je op de deksel kan plakken zodat je weet wat in welk vakje zit. En ook eentje in stoere businesskleuren zodat het meekan naar je werk
Dat deed ze jaaaaaren geleden al. De hele week nasi eten.
Ik ben nog steeds van plan het boek te kopen en te lezen dus ik zal een samenvatting posten en het boek doorgeven.
hahaha ja dat denk ik ook ja… Ik snap gewoon echt niet waarom ze ervoor kiest om uit plastic te eten en opgewarmde maaltijden. Maargoed… ben benieuwd hoe lang ze dit gaat volhouden. Ik denk nog 1x mealpreppen en dan is ze er wel klaar mee…
Happy prep life
omg ik had al maaaanden niet meer meegelezen hier maar ik had ff wat afleiding nodig vandaag en heb me echt kapot gelachen om sommige comments, joe bedankt!
Wow… dit kan ik ook doen. BTW terugvragen voor dit literaire naslagwerk tbv zelfontwikkeling
Ja dat begrijp ik ook niet… en ook al prep je je meals dan. Als je thuis eet, dan schep je het toch even op een bord. Eet fijner en lijkt me ook wat gezonder dan uit plastic
Ja ik maak echt geen geintje haha! Hij gaat hij ons de hele zaak door denk ik.
Ja nee ik ook niet. Thanks voor het idee
Nee, want dat doet ze al jaaaaaren. Heeft ze van mij, want ik doe het al ruimere tijd vanwege veel reistijd naar m’n werk en omdat ik alleen woon, dus geen dingen hoef weg te gooien!
Nieuw boek binnenkort:
“ Mealpreppen met Mascha”
Want ze heeft al een week opgewarmde prak gegeten en is dus heel ervaren.
Ook heeft zij een airfryer gekocht/gekregen om gezonder met hete lucht te kunnen frituren. Ze kwam tot dit inzicht toen ze fit uitgeslapen en vroeg wakker was.
Tevens komt er een lijn duurzame mealprepgloss bewaarbakjes uit om alle meuk te bewaren en op te warmen.
Deze kunnen in de vaatwasser en zijn ook handig om andere dingen mee te doen zoals lippenstiften leuk erin neerzetten, naaidoosje van maken, tranquillizers in bewaren. You name it!
Heeft een functionele maar ook decoratieve functie.
Wie wil dit nou niet ? Love it, Love it, Love it!
En om het nog makkelijker te maken is er ook Mascha’s Mealprep planner zodat je met de mooie bijpassende minty stickertjes aan kan geven wanneer je iets kookt en wanneer dat gegeten moet worden. Voor een gezondere leefstijl!
Jij bent goedkoper uit en minder tijd kwijt.
(En voor Massa is het weer Kassa!)
Preppy love life.