Beutyblogtopic XL #6

Wow ik had echt niet verwacht dat ze nog terug zou gaan maar extensions. Vond het altijd heel mooi maar als ik het nu zie vond ik dat kortere haar toch beter bij haar passen. Misschien net wat langer dan ze het had, maar het paste heel goed bij haar. Maar goed who cares wat ik vind haha het is haar haar en ze vindt het zelf blijkbaar mooier zo

3 likes

Misschien loop ik te zeikstralen maar ik vind het altijd zo ergerlijk dat Mascha altijd in dr schermpje kijkt ipv in de camera. Blijkbaar heeft Mariet geen spiegel in dr kapperszaak. En dit doet ze ook heel vaak in de vlogs.

2 likes

Ik vind het zelf niet zo mooi.
Je ziet ondanks de krullen toch nog haar eigen haar als een te korte laag erboven zitten.
Net of haar haar in 1 korte en 1 lange laag zit.

3 likes

Ik vond oprecht leuk dat Marriët zoveel vertelde en de kijker mee nam in het proces, maar zo ontzettend jammer hoe het is gefilmd. Haalt voor mij de kwaliteit van de inhoud helemaal naar beneden.

6 likes

Ik dacht dat ze die interieurdingen uit Bali ofzo hadden? :scream:

Oh dat kan, maar Ik vind het eruit zien alsof het bij de Xenos gekocht kan worden.

1 like

Haha ik moet hier wel om lachen. Straks hebben ze het met heel veel moeite geïmporteerd en roepen wij hier: pff Xenos spul :rofl:

3 likes

Het zou me ook niks verbazen als Xenos het in grote getale importeert van een Balinees verkoper / exporteur.

Nu ik er nog een keer over nadenk lijkt het me ook wel weer ergens onmogelijk om te onderhouden. Ja je kan één keertje vanuit Bali gaan shoppen en al je spullen verschepen/versturen naar Nederland voor je webshopje. Maar dan? Je wil toch je aanbod blijven aanvullen en vernieuwen. Verschepen of bestellen uit Bali kost denk ik ook ontzettend veel geld en als je het vanuit Nederland moet inkopen kun je dus net zo makkelijk het via Alie doen. Komt dan ook uit Azië :sweat_smile:

Marriët legt uit dat de extensions met de hand geweven zijn en Mascha zegt vervolgens dat dat het vrij duur maakt ofzo en lacht een beetje zenuwachtig dat ze dus bang is […], Ik gok voor de rekening? Hoezo weet ze nog niet wat ze gaat betalen dan? :sweat_smile:

Zou eerder denken bang voor t commentaar er op

3 likes

€1200,- voor alleen de extensions zegt ze in de comments. Daar zou ik ook zenuwachtig van worden :woozy_face:

18 likes

Wat jaren geleden heb ik bij xenos gewerkt en het hoofdkantoor besteld inderdaad alles bij verschillende leveranciers in Azië. Ze gaan ook echt op reis om bij verschillende inkopers etc te kijken. Dus klopt helemaal!

6 likes

€1200,- ?? Voor dat geld zou ik een paar mooie lace wigs kopen. Of hoe noem je die dingen, die dat meisje van temptation altijd had. Zie je ook geen overgang met je eigen haar.

5 likes

Ik denk dat ze het merendeel uit kringloopwinkels hebben. Zag toevallig gisteren een kringloopwinkelshoplog (wat een woord) van ze en de buit daarvan staat nu in de shop. ‘Vintage’ :roll_eyes:

4 likes

1200 voor een kapsel waar je de extensions letterlijk ziet zitten

My god

23 likes

Jeeeezus. De prijzen van Marriet zijn online ook niet te vinden dus dat zal ook wel een duur grapje zijn.

Inderdaad! Voor de prijs kan je beter goede pruiken kopen, holyyy.

Zou de prijs dan ook niet durven noemen voor dat eindresultaat :joy::sweat_smile:

Edit: op insta staat ook een foto zie ik en daar valt het opeens weer mee. Misschien door filter, maar ik vind het best mooi op die foto. Geen €1200 mooi tho.

Is die Marriet een beroemde kapster ofzo? Ik zie haar echt alleen in de vlogs van Mascha en vind haar juist altijd heel amateurisch, der salon en vind het eigenlijk nooit zo een super mooi resultaat ofzo.

3 likes

Volgens mij is ze de kapster van veel influencers en andere bn’ers.

“Ze lijkt 10 jaar jonger.
Vind extentions er nep uitzien”

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?