Beutyblogtopic XL #6

beauty bay, die site is nu weer online en die kleur is nog niet uitverkocht

Ik heb ook het palette gekocht! Ben echt benieuwd hoe die in het echt eruit ziet.

2 likes

oh geen idee, zou kunnen. Nu je dit zegt herinner ik me wel vaag iets over onhandige houten lepels die zij verkochten?
Ik wist eigenlijk niet meer dat ze spullen verkochten.

Ja, meteen als je naar hun url scrolt krijg je de optie om naar de shop te gaan. Hele overpriced items. Mix van Xenos en AliExpress.
Vraag me echt af waar die 2 hun inkomsten vandaan halen, want zoveel kan alles niet opleveren.

Dud ze voelde zich steeds zo inspiratieloos en heeft nu haar inspiratie gevonden in mensen afzetten met goedkope troep?

1 like

Yess ik ook! De Conspiracy en de mini controversy, erg benieuwd naar hoe ze in t echt gaan zijn.
Overigens bij Morphe besteld.

1 like

Haha je hebt gelijk!

1 like

Haha dit heb ik ook ooit voor een paar centen op eBay gekocht. Krijg er altijd super veel leuke reacties op.

En dan gewoon 30 euro durven te vragen he

Ik lees net op endless weekend dat die van hun van echt zilver zijn en handgemaakt of zo.

Maar ze lijken wel verdomd veel op die van alie.
Ach ze hangen er wel zelfgemaakte kaartjes aan. Haha

3 likes

Die van mij is ook echt zilver… kostte me toen 5 euro ofzo uit China.

Echt paardenpoep hoor, dat ‘zelfgemaakt’.

2 likes

De Stardust kettingen goldplated, zijn gemaakt van echt .925 sterling zilver met 2 laagjes 24K goud en glinsterende Swarosvki® kristallen, die met elke beweging fonkelen zoals sterren aan de hemel.

Dus de kwaliteit zal wel iets beter zijn dan die Aliexpress ketting hierboven. Maar zou me niet verbazen als ze ze toch van Ome Ali hebben.

Ik heb dat soort kettinkjes ook in souvenirwinkels zien hangen voor €3,50.
Vond ze leuk voor mijn kleine nichtje. Zijn die Zusjes Verbon een beetje wereldvreemd of zo?

De kwaliteit van de handgemaakte kaartjes zal wel topnotch zijn ja haha.

Haha er staat ook:

De kettingen zijn zorgvuldig met de hand in elkaar gezet door Tara en ze zijn gemaakt om lang mee te gaan.

Dat moet je ook als je ze net binnenkrijgt uit China.
Opnieuw inelkaar zetten ja.

38 likes

Ik zag de zusjes Verbon vorige week wel rondlopen op de Trade Mart in Utrecht… weet niet of ze iets gekocht hebben daar, maar ze oriënteren zich dus niet alleen op Alie haha.

Mascha laat extensions zetten.
Opzich wel mooi, ze lijkt wel weer 10 jaar jonger vind ik.
Vind alleen persoonlijk extensions zo nep eruit zien. Zelfs bij zo’n professional als Marriet.

8 likes

Ik vind die dikke highlight strepen ook niet zo’n succes

3 likes

Zo nep die bovenlaag is erg zichtbaar, ook met krullen. En die highlights ja… snap niet dat mascha haar haar niet uitgroeit en dan verdikkingsextensions laat zetten, is stuk mooier

2 likes