Toch fijn dat er een twee dingen zeker zijn in het leven: we gaan allemaal dood en Massa heeft altijd wel weer een nieuwe obsessie.
Nee dit is wel een blijvertje hoor. Ook een geruststellende zekerheid ergens.
Ze moet lekker op werktrip naar de Meilandjes.
Die zijn ook gek op wijnen!
Happy prep life
Lekker een week ouwe prak nassen.
Onze cynt die eerst in haar instagram stories een bril van ace and Tates laat zien #gekregen en vervolgens een story dat haar nagels gedaan worden met: support de locals!
Wow… kwartje valt hier ineens dat ace + tate samen acetate vormen… acetaat… waar brillen vaak van gemaakt zijn…
Nou dat kwartje is bij mij nog steeds onderweg
Ik keek net weer eens op Beautylab en linksboven staat ineens een winkelwagen-icoontje. Dat was eerst niet toch? Als je er op klinkt kom je bij je winkelmandje, waar natuurlijk niks in zit 🤷 Denk dat haar nieuwe project iets van een shop gaat zijn?
Als dat zo is hoop ik dat ze iets goeds en origineels gaat maken/verkopen (zoals met The Secret Garden) en niet iets met van die goedkope inkoop-doorverkooptroep.
Zoals haar zusjes nu?
Ze begint haar eigen marktplaats.
Kan je makkelijker haar “vintage” kopen.
( kuch)
Misschien gaat ze glazen kastjes verkopen
Is dit sarcasme?
Oprechte vraag: waarmee (of in?) inspireert ze je dan precies?
Ik vind het ook best inspirerend dat je met zo weinig doen, zoveel spullen binnen kan harken
Kastjes voor 5 euro bij een kringloop halen en verpatsen voor 60. Dat vind ik nou niet bepaald inspirerend. En verder doet ze sowieso heel erg weinig de laatste 2/3 jaar.
ik ook! wel per ongeluk drie keer om dat ik niet aan het opletten was en dacht dat het mislukt was.
nee ook de lipgloss and de liquid lipstick jeffree what the fuck
Omg Jeffree wtf wil ik ooook. Waar heb je t besteld?