Cynthia heeft een aantal dagen geleden een recept voor brigadeiros geplaatst.
Ben ik nou gek of heeft ze deze al eerder gedeeld?
Cynthia heeft een aantal dagen geleden een recept voor brigadeiros geplaatst.
Ben ik nou gek of heeft ze deze al eerder gedeeld?
Nee volgens mij is het met jaar, uur en kwartier wel standaard Nederlands!
Hahaha die titel van Mas dr vlog. âmeal preppen opwarmen en etenâ.
Ja en toch kijk ik ernaar.
Oh mijn god ze heeft letterlijk *puffy gezicht * in haar planner gezet. En afgestreept.
als je zo crazy busy bent dat je dat allemaal bij moet houden, snap ik wel dat ze flink moet meal preppen
Er is geen druk schema in de wereld waar ik het voor over zou hebben om 4 dagen oude gekookte sperziebonen uit de magnetron te eten. Als je dat ook nog eens vrijwillig doet terwijl je eigenlijk tijd en geld zat hebt om dagelijks te koken of maaltijden te laten bezorgen⊠that is serial killer behaviour.
Ik weet het niet, maar laatst had ze ook een recept voor de 2e keer geplaatst met bijna exact dezelfde tekst, dus het zou best kunnen.
Ik was altijd benieuwd hoe mensen die veel moeten lezen en schrijven dat doen met dyslexie. Wordt jouw werk door iemand nagekeken of maak je geen fouten omdat je er extra goed op let?
Ik heb twee vriendinnen met dyslexie die in de zorg werken en zij hebben nooit moeite met medicijnen. Alleen af en toe met taal, vreemde talen vooral.
Ik heb het geluk gehad dat ik op de basisschool een hele goede remedial teacher had die alle spellingsregels er heeft ingestampt. Ik weet dus wel hoe het moet, het kost alleen extra tijd om mezelf na te kijken. Soms doe ik nog een opfriscursus.
Als ik niet oplet (zoals hier op het forum) dan maak ik echt veel fouten.
Op mijn werk hebben ze er de afgelopen twee jaar eigenlijk niets van gemerkt. Ik doe werk waarbij je je eigen werk sowieso heel goed moet nakijken. Bij mijn werk is zorgvuldigheid veel belangrijker dan snel werken.
Op mijn studie krijg ik voor tentamens extra tijd.
Misschien zijn er wel mensen die het veel erger hebben dan ik hoor en waarbij het moeilijker gaat dus ik wil niet een boodschap brengen als âIk doe het dus iedereen moet het maar doen.â Maar ik denk wel dat sommige mensen vroeger onzeker zijn gemaakt (âJe hebt dyslexie dus je kunt niks met taal.â ) en daarom denken dat het niet beter kan worden/ze geen talig beroep kunnen doen.
Wat trouwens ook een voordeel is dat je niet beter weet. Ik heb geen idee hoeveel moeite bijv. lezen me zouden kosten als ik het niet had, dus het is voor mij ook wel normaal om niet mega snel te lezen bijv.
Ja en dan alsnog zo lui zijn dat je je salade dan ook maar opwarmt ipv even uit dat bakje te scheppen. Heerlijk genieten om 06:00
Merk op het forum bij jou volgens mij nooit dat je fouten maakt. En je bent/wordt jurist waar nauwkeurigheid met taal bijzonder belangrijk is dus je hebt het jezelf helemaal niet te makkelijk gemaakt! Knap
Ik vind het echt super lief dat je dat zegt, dankjewel!
Hahahahaha het enige wat oude salade nog lekkerder maakt is hem even opwarmen. God daar zit je dan te eten uit je plastic bakje met vakjes als een Amerikaanse TV-dinner uit de jaren 50:
Jammie jammie
Wel echt weer lekker american inderdaad. But they love love loooooove Murica
Ik zie waar Loetje zijn inspiratie vandaan heeftâŠ
Ja dan word die salade wel lekker squishy natuurlijk
Maar oke ik zou geen enkele maaltijd die mascha maakt lekker vinden eerlijk gezegd. Rare combinaties en gewoon vies
Hahaha, ik heb de actual preps niet gezien en ik snap je punt (want meal preppen = nice als je geen tijd hebt). Maar jaa soms na 4 dagen ben ik de smaak beu, maar het helpt wel enorm bij structuur/gezond eten/afvallen.
Ik ben nu de mealprepvlog aan het kijken en massa is gewoon de hele thuis dus ze kan gewoon koken, maar ze eet een meal prep uit een plastic bakje hahaha
Snap dit dus écht niet. Je hebt zeeën van tijd om gewoon normaal en lekker eten klaar te maken, waaaarom zou je die shit uit opwarmbakjes willen
Mss zijn ze wel aan het doomsdaypreppen ipv mealpreppen. Zorgen dat ze genoeg bakjes met eten in de vriezer hebben mocht er iets apocalyptisch gebeuren als een fall-out of dat de app van thuisbezorgd storing heeft.